Nakon dva dana sam ga nazvala ali se nije odazivao na moje pozive.Pola dana sam razmišljala šta radi pa mi se ne može javiti.Oko 7 sati naveče mi je se javio i počeo izvinjavati zbog toga što se nije javljao.Navodno je bio zauzet poslom pa nije imao vremena da mi se javi,pa kada je vidio propuštene pozive od mene uplašio je se i mislio da mi se nešto desilo.Prihvatila sam njegova izvinjenja,pošto nisam htela da pričamo o tome previše.Ipak znajući po tome kako sam tvrdoglava i kako se uvek raspravljam odma sam dobila osjećaj da je bio sa nekom drugom.No,nismo se baš posvađali.Predložio je da dođe po mene i da mu kažem da li želim da budem potčinjena.Pristala sam i nakon dva sata ispred svoje kuće sam ugledala beli bugati.
Au -pomislila sam.
"Inače voziš ovako skupa auta " upitala sam ga ulazeći na suvozačevo mesto.
"Inače ni ne vozim ovo auto,pa i ne koristim ga mnogo" rekao je dok je palio auto,krenuvši da vozi prema njegovoj kući.
"Da li si razmislila?" pitao me je.
"Da" promucala sam pognuvši glavu dole i zagledajući se u prste.
********************************
Nakon ne toliko duge vožnje,poslužio me je belim vinom,koje je kao valjda uvek imao u kući.
"I odgovor je?" upitao me je.
"Odgovor je,valjda da" rekla sam.
"Valjda da?" okrenuo se prema meni noseći čašu belog vina.
"Da" rekla sam pognuvši glavu.
"Morati ćeš mi od sada govoriti "gospodine" u nekim trenutcima" rekao je osmehujući se.
"Želila bih da danas probam ono u sobi" rekla sam brzo.
Nije ništa odgovorio.Samo me je uzeo sa ruku i poveo uz stepenice.
Čim smo ušli rekao mi je kako neće ići predaleko i da neče trajati dugo pošto mi je ovo prvi put da ovaj tip igre radim."Znaš,Sandra" govorio mi je dok je prilazio,otkopčavajući dugmiće na njegovoj košulji "mnogo sam se naljutio kada si mi rekla da sam definitivno bio sa nekom devojkom,pa ti se nisam javio,pa sam pomislio o kažnjavnju,ali ne tako strogom."
Uhvatio je gornji rub haljine prešavši prstima po koži,i taj dodir mi se preneo celim telom.Jednim brzim pokretom otkopčao je rajsferšlus na haljini.Držeći mi haljinu,pomogao mi je da iskoračim iz haljine,i bacio je na pod.
"Koristićeš loziku ako bude bilo previše,i za početak će mo samo voditi ljubav." rekao mi je tihim glasom.
"Da" Dahćem.Želim njegove ruke na sebi.
Progutao je knedlu,uhvatio me za ruku i pomerio se prema krevetu.
Zbacio je pokrivač,seo,uzeo jastuk i stavio ga pored sebe.Pogledao me je dok sam stajala pored njega pa me iznenada cimnuo za ruku.Pala sam mu preko krila.Malo se pomerio kako bi mu telo ležalo na krevetu s grudima na jastuku i licem okrenutim u stranu.Nagnuo se,prebacio mi kosu preko ramena i prešao prstima duž leđa."Stavi ruke iza leđa" promrsio je.
Počeo je polako da mi miluje zadnjicu.Prostenjala sam čim mi je dotakao kožu.Obavio mi je levu ruku oko članka držeči me u mestu.A onda je podigao dlan sa moje zadnjice i jako udario,odmah iznad prevoja butina.Ponovo me je udario na i sto mesto.Još jednom sam zaječala.
"Idemo do petnaest" rekao je.
Miluje mi zadnjicu dugim prstima,a ja sam bespomoćna,vezana i pristisnuta na dušek,i to svojevoljno.Ponovo me je udario,pomalo u stranu i pomalo sa druge strane.Svaki brideći udarac mi je ublažavao želju za ovim.Prepustila sam se ritmu udaraca,i uživala u svakom.
"Petnaest" prošaputao je.
Ponovo me je pomilovao po guzi,pa spustio prste prema mojoj ribici pa polako gurnuo dva unutra.Okretao ih je ukrug,iznova i iznova,mučeći me.Glasno sam zaječala kada me je telo savladalo.Počela sam mu se grčiti oko prstiju.Pala sam i kao da mi se pamćenje počelo mutiti.
YOU ARE READING
S&M
RomancePo završetku koledža 21-godišnjakinja Sandra Donovan upoznaje Michael-a Callen-a.U potrebi za malo ljubavi uraditi razne stvari kako bi je dobila.U igri kontrole i strasti izgubiti će samu sebe.Samo je jedan muškarac može vratiti na pravi put.Mnog...