Chapter 5

1.3K 48 0
                                    

Sišli smo niz stepenice u kuhinju.Čitava kuća je bila ogromna i predobro uređena.Najviše su mi se svidele crne pločice u kuhinji.
Sela sam na šank.Michael je otvorio frižider i samo me blago pogledao.

"A da nazovemo "Fast food" rekao je sam osmehom.

"Hmm..može"

"U tom slučaju ti idi i čekaj na kauču,a ja ću naručiti hranu" rekao je.

Međutim ja nisam htela da odem i čekam na kauču.Htela sam samo razgledati.Počela sam razgledati knjige koje su bile na policama.

"Dublin Strit..London Roud..Jamaica lejn...Indija plejs.." šaputala sam sama sebi imena knjiga.

Ovo su sve bile jedne od mojih omiljenih knjiga.Naravno bilo je više omiljenih knjiga,ali nisam dobila šansu da ih pročitam.U centru dnevnog boravka stajao je beli kamin.Vatra je gorila u njemu.Iznad su bile male stojale male voštane figurice,od raznih idola.Videla sam veliku sliku na kojoj je pisalo nešto o bogu.

"Ma to mama kada dođe,pa stavi par stvari o bogu" rekao je dolazeći iz kuhinje.

Osmehnula sam mu se i krenula da sednem na kauč.

Nakon nekoliko minuta stigli su i pileći ražnjići.Opustili smo se i gledali TV.Napolju je već uveliko padala kiša,a grane od drveća su išle na sve strane.

"Nego...ona soba" tiho sam progovorila.

"Mislim da ti je malo čudno,ne moraš primećivati tu sobu" rekao je ne skidajući oči sa TV-a.

"Želim da ti budem potčinjena" brzo sam izgovorila ne pomišljajući na neke od posledica.

Da li upravo znaš koju si glupost rekla-vrisnula sam u sebi.

Čitala sam mnogo knjiga od potčinjenosti,i činilo mi se mnogo uzbudljivim,ali nikada nisam imala iskustva sa time.

"Da li znaš sve u vezi toga?"

"Pa,i ne ba-" prekinuo me je.

"Da ti ću ti 2 dana da shvatiš da li to stvarno želiš,i da malo istražiš"

"Da,uostalom trebala bih sada poći kući." ustala sam i krenula do vrata.

Pokušao je da me zadrži još malo,ali ja sam se ipak otrgla i pošla kući.
Čim sam došla kući bacila sam sve sa sebe na krevet i krenula do laptopa koji je stojao na kauču.Počela sam da kucam i pretražujem stvari i potčinjenosti.
Sve što sam našla već sam i znala;sigurnosna šifra,zadatci,poslušnost i tako to.

Ma sto posto nije ovo toliko strašno. rekla sam u sebi govoreći malo ohrabrujućim glasom,pošto ipak nije sve o potčinjenosti bilo strašno.

Htela sam da nazovem Helenu i Anu ali sam se setila da bi ovo sve čudno bilo kada bi im rekla,tako da sam odlučila prešuteti to.Ipak sam se osećala kao grozna prijateljica zato što im ne govorim ovo,ali barem ću im reći da sam u vezi.

Baš se pitam kakvo je stanje između Helene i njenog dečka?

Nije mi preostalo ništa da radim sem gledanja televizije.Upalila sam TV i u tom trenutki telefon je zazvonio.Bila je to moja mama,da mi javi da je sa tatom sve u redu pošto je prije nekoliko dana se tati šećer povisio pa su ga morali voditi doktoru iako on mislim da bi mu se sam spustio.Moja porodica je puna stvari kao što su "Ovo će ti pomoć,ako ne pomogne nakon hiljadu puta pokušavanja onda idemo doktoru".Inače mama je prva koja bi išla doktoru i zbog male posekotine na ruci.Ali ipak,volim ih sve,baš zato što smo svi različiti i nađemo neka svoja neslaganja pa se svađamo a opet nakon nekoliko minuta se ponašamo kao da se ništa nije desilo.Kroz misli su mi upravo prošle misli da ja nisam dovoljno jaka pa ću zato biti potčinjena.U tom trenutku zazvonio mi je telefon.

"Ej,Sandra,ispala ti je narukvica dok si bila u mojoj kući" rekao je Michael.

"Sutra ću svejedno doći da je uzmem ponovo,i usput htela sam da pitam,da li može sa znači da sam ja slaba zato što ulazim u potčinjenost?"

"Sandra" udhnuo je duboko. "Snažna žena može biti i potčinjena u krevetu..To je ne pravi slabom..Predati svoje telo u nečije ruke..E zato treba imati hrabrosti." rekao mi je umiljatim glasom.

Bila sam tiha nekoliko minuta.

"Vidi,moram sada da idem" rekao je i prekinuo poziv.

Pa da.Ja nisam slaba zbog ovoga.Ja sam snažnija od ostalih.Ali ipak,pomisao na potčinjenost nije toliko snažna.

S&MWhere stories live. Discover now