Chapter 29

480 25 0
                                    

Pokušala sam se sabrati,a suze su prestajale da se slivaju niz moje već bledo lice.

"Sve će biti uredu malena" pomilovao me je po obrazu brišući moje skorele suze.

"Neće" ponovo sam zajecala.

Znam da će sve biti uredu.To mi niko ne mora reći.Sada nije sve uredu,sada je sve kao nered.Prestala sam plakati i šmrcnula sam.

"Tako je" prošaputao je."Sve će biti uredu"

Okrenula sam se na levu stranu kreveta.Ponovo sam u sebi ponavljala kako neće sve biti u redu.

Nakon nekoliko dana će ti biti bolje..-rekla je moja podsvest

Michael je nakon pola sata otišao,a ja sam ostala u sobi,sama sa tišinom.Samo sam šutila i gledala u jednu tačku,mislim da na izgled ličila na neku luđakinju.Vrata od moje sobe su se ponovo otvorila i nevoljno sam okrenula glavu u stranu kako bi pogledala ko ulazi.Naravno,ponovo je to bio Michael,ali sam u sebi zamišljala da je to moja majka.Da je još tu došla bi sada da mi priča šta se sve desilo tokom dana i da će sve biti u redu.Ali to je bio samo Michael,sa dvije kese koje je vuka za sobom.Naslonila sam se na krevet,i malo prodhrtala od hladnoće.Kroz kesu sam videla mnoštvo hrane.Michael je počeo vaditi hranu,redajući biskvite,zdelice sa supicama,sokove,vitamine i razne čokoladice od žitarica,i moje omiljene mafine.

"Nisam gladna" rekla sam hladno.

Nije ništa odgovorio,samo je nastavio da vadi hranu iz kese.

"Moraš jesti ovo,biti će ti bolje"

"Nisam gladna" ponovo sam ponovila istu rečenicu samo ovaj put sam to mrzovoljnije rekla.

"Jedi" zapovedio je visokim tonom uzimajući kašiku supe i približavajući mi je ustima.

Ne mogu se sada prepirati sa njim,tvrdoglav je i to previše.Neće me pustiti da bilo išta uradim dok ne dobije ono što on hoće prvo.Brzo sam uzela gutljaj supice iz kašike,pa se čak i malo prosulo meni na bradu.Michael je naravno,po svojoj navici,uzeo krpicu i obrisao supu koja je kapala sa moje brade na deku.

To sam mogla i ja-pomislila sam u sebi i namrštila se.

Uvek se ponaša prema meni kao da sam dete.Pa...možda mi se i tako njegovo ponašanje i sviđa.Mogu da se pravim koliko hoću,ali osećaj da neko brine za mene,i pazi na mene mi je jednostavno predivan.Nabacila sam osmeh,i pogledala u njega.

"Nisam uopšte bolesna da bi ovoliko jela"

"Šuti i jedi" ponovo je rekao i nastavio mi davati kašike supe.

Mrzela sam što me je forsirao da jedem,ali sam ipak nastavila.Prejela sam se,i to previše,da sam zaboravila na sve i samo utonula u san.

********************************
5:46.U devet sati bi trebala biti sa Michaelom kako bi me odvezao svojoj kući.Ali nisam mogla spavati,i osećala sam jak bol u glavi.Popila sam malo vode što je ostalo u čaši od jutros i uzela par krekera.Zabacila sam glavu na krevet,i uzela magazin koji je bio na stolčiću pored mene.Razni modeli su mi samo davali još više gađenje za moje telo.Pogledavši u moje,pa u njihovo svatila sam da ne ličim ni na šta.Idalje se zapitkujem zašto je baš Michael izabrao mene,kada ima milion devojaka koje lude za njih,i koje su deset puta bolje od mene.Preokrenula sam jastuk na hladniju stranu i nastavila okretati stranice magazina.Nova stranica na magazinu je prikazivala Gigi Hadid,sa nekom najnovijom haljinom iz "Victoria Secret" kolekcije.Plava talasasta kosa joj je izvrsno stajala na njenom mršavom telu.Bila je prelepa i preslatka.Na sledećoj stranici je bila Kendall Jenner.Takođe kao i na svim ostalim stranicama devojke su bile iste.Lepe,mršave,i pune samopuzdanja.Brzo sam prelistala i ostale stranice i ne gledajući modele na njima.Udahnula sam i pogledala na telefon.6:10.

Ko će još čekati do devet sati.Ponovo mi je kroz mislo prošla mama.Čudno je što sam na trenutak i zaboravila za nju.Ali sada kada mi je prošla kroz misli,nisam se osećala toliko tužno.Ustvari,nisam se osećala tužno uopšte.Ponovo sam legla u nadi da ću zaspati,ali je to bio glup pokušaj.Budila sam se na svakih par minuta.Zaspala sam ponovo negde oko 7:6.

S&MWhere stories live. Discover now