TANISMA

124 15 0
                                    

Kendimden gecmiscesine kulagimda çalan müziğe öyle bir kaptırdı ki.Bir yandan şarkıya eşlik ederken diğer yandan gelen mesaja sesli cevap vermek için hızla arkama döndüm. "Bu ne? ." Birseyler kafamı çok sert bir şekilde çarptım . Noldugunu anlayamadan biri aniden kolumu tutup düşmemek engel oldu ..kafamı acisiyla hızla kaaldirdim ..Ece hanim Güzel bir azari hak etmişti sonuçta. Ama tek yapabildigim gözlerinin içindeki uçsuz bucaksız karanlıkta kendimi bulmak oldu.Agzimin bir karış açık olduğuna bahse girebilirim. Bu halde o gözlerde aydınlık çıkış ararmiscasina bakakaldimm. Kendime glmemi sağlayan alnimdaki acıya yere hafif ve kibar dokunuşu oldu.Bu aptal durumdan hızla kaçmak gelsede içimden .Eliyle tuttuğu kolumu kurtarıp gidemedim.

ve daha önce hiç duymadığım insanı hipnoz edici sesiyle."Üzgünüm birden arkaniza donebilceginizi dusunmemistim.iyi misin? "
ne bakıyordum neden tek kelime edemiyorum. soktamiyim? başkası olsa şimdiye kadar çok tan azarlamis olurdum. senin benim kafama sorunun ne der bir güzel haslardim. Deli yanim konuş artık diye bagirirken dudaklarimdan çıkmayı Başara bilen tek kelime "sen?"oldu.
Çocuk dediğim kelimeyi kafasında anlamdirmaya çalışırken , o bir anlam veremeyen gulumseyisi beni iyice ayran Budalası gibi hayran olmaktan başka ise yaramıyordu. Ece nin "selin?"diye seslenmesiyle toparlandim. yüzündeki o gulumsemeyle hala bana bakan o karanlık bakışlarını benden ayırmadan kolum u yavaşça bıraktı. Deli yaniminda yardimiyla "kusra bakma arkamda olduğunu fark edemedim. Şey iyimisin. ? elimde olmadan elimi yüzündeki tek kızarmış olan yere cenesine koyacaktır ki son anda vazgeçip Özür dilerim deyip oradan ayrıldım. hızlıca okula girdim. Bana yetişen meraklı çocukluk arkadaşım Ece soru yağmuruna kafamı sisirmekle meşgul du. Daha fazla dayanaadigimdan "ne var Ece ne?hep senin yüzünden ne vardı yani aynı mesajı yüz kere peşpeşe gondermesen .. arkadayim bekle.. zaten sınıfta gorusecegiz.. demi "tabi bu çıkışının ardından bukulen dudakları görünce anında pişman oldum. "kırmak istemedim zaten sabahın köründe okula gelmek işkence .birde çocuğa kafa atar gibi tosladim .öf günüm çok ters başladı. " ne diyeceğini beklerken arsizligi ele almış olan arkadaşım "çok tatliydi ya .."demesiyle bir şok daha... hiç akillanmiyacak hemde hiç. .

İMKANSIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin