14. Bölüm. sil baştan

42 10 2
                                    

okumaya başlamadan oy verirseniz sevinirim..çok çok mutlu olurum.

selin den

yürüdüğüm yollar neresi? nerdeyim? kimim. ? bilmez halde sıcağa aldırmadan ilerliyorum. . Ağlamaktan şişen gözlerim bakan kör misali baktığını göremez halde yürüyorum. bazen birilerine çarpıyorum. laf atıyorlar, kızıyor küfrediyorlar. . ne söylediklerini anlayabiliyorum. , ne dönüp cevap verebiliyorum. nazamandır yoldayım bilmiyorum . çevremde olandan bitenden bi haber gidiyorum.
.
ayaklarım titriyor. vücudumu taşımaktan yorgun ve bitkin ..
diz çöktüm olduğum yere.. havuz kenarı gibi biryer. . arada yüzüme gelen bir kaç damla rahatlatiyor bedenimi .. hatta o bir kaç damla beni üşütüyor . Antalya'nın bunaltan sıcağında titremek üzereyim nerdeyse..

Kafamı toplamak için çoğunlukla yanlız kalmayı tercih etsemde. kafamdaki düşünceleri unutmak için bir şeylerle meşgul olmam gerek. telefonu çıkardım saate bakmak için. telefon titriyor du.

Anıl arıyordu. . saat altıya gelmek üzereydi. . saatlerdir boş boş geziyorum.. elimin tersiyle göz yaslarima veda edip kalkıp dogruldum. . etrafa bakıp bir taksi çevirdim . kafenin adresi verdim. kafeye geldiğimde çok musteri yoktu.. ama zaten bu saatlerde pek uğrayan olmazdı bir kaç saat sonra öğrenci akınına uğrar. .

patron mehmet abiye selam verip alt kata indim. uzerimi değişip tekrar yukarı geldim.
"Selin hanım 6 numaralı masanın siparişini alır mısınız? "
tamam deyip ilerledim . bir kız bir oğlan. sanırım sevgiliydiler.
" buyrun sipariş alayım "

" aşkım ya canım puf böreği istiyo. , ha bide yanına tatlı birseyler çikolatalı olsun " dedi kız oğlana bakarak.

" künefeniz var mı ? "

" Hayır maalesef. çikolatalı olarak meyveli waffle tavsiye ederim . " deyip gülümsedim.

"tamam o zaman iki puf böreği, iki waffle, iki de kola olsun " dedi oğlan.
defter kullanma gereği duymadan mutfağa siparişleri verdim..

bir saat sonra kafe tıklım tıklım. çalışmak gerçekten iyi geldi. olanları hatırlayıp kafa yoracak zaman olmayınca üzülmeye de zaman bulamıyor insan.. .

saatler ilerledikce müşteriler gitmeye başladı. . kafe gece 12 ye kadar açık ama sonrasında ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yok. mutfaktan Ceyda çıkınca yanına gittim. .
" ask olsun selin bugün hiç aşağıya inmedin muhabbet etmedik sıkıntıdan patladim. . " diye sitem etti.
." Ceyda bu gece sende kalabilirmiyim " direk bodoslama konuya girdim.

" Bu nasıl bi laf .. Kızım sen salak mısın? sorman hata."
" bekle o zaman çıkış yapayım geleyim. "

imza attıktan sonra. "Mehmet abi biz çıkıyoruz "dedim başıyla onaylayinca çıktık. bir taksi çevirip Ceyda nın oturduğu apartmana geldik.

yemek ve giyinip dökülme faslını bitirince tv izlerken muhabbet ediyorduk. bazen eskilerden bazen Günümüzden ama en çok Ceyda konuşuyordu. .

Bende ki şansa bak Ece bir Ceyda iki..
herkese talih bize taramali salih mübarek. .

ah ulan kız şurda saniyede bin beş yüzle konuşup kafanı dağıtıyor sen de kız hakkında bole konuş

ulan hep olmadık zamanlarda dürüstlüğu tutan ses... sus ..

kafamı sallayıp halime güldüm. Ulan kendi kendimle konuşuyorum. . tövbe Estağfurullah. . yakındır bir timarhane yolları. .

İMKANSIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin