Suratimin orta yerine dökülen suyla sicrayarak kendime geldiğimde adamlar değişmişti. Cengiz gitmişti. Ama tembihledigi adamlar her yarım saat de bir tokat atıyordu. . en son tokat ta bayıldığım için islatilarak uyandırma yöntemi kullaniyorlardi. . " Bu yöntemler eskidi dede.. " diye bağırdım.
"ulan bu nasıl kız bu kadar dayağı başkası yese sus pus olur oturur. Bu resmen devam edin diye yalvariyor. " dedi adamlardan biri. histerik olarak güldüm. Hicbirsey yapamadigim halde korkmuslardi. uzun süredir gelen yok. hava kararmaya başladığında kapı açıldı. Cengiz ve Mithat puştu birlikte girdiler. Bütün gün dayak yemenin bitkinliği ve bıkkınlıkla başımı egdim tekrar.
" ov . naptiniz lan bu kıza. . " dedi Mithat iti.
" efendim kaçmaya kalkarsa diye vücudu direncini kırmak için yaptık. ."
" Ben size yüzüne vurulmasin demedim mi ? Bir işi de doğru yapın" " aslında yüzüne pek vurmadik sadece bizi biraz kızdıran ca kendimizden geçince oldu " diye pacayi kurtarmaya çalıştı Cengiz. Bir el çenemi tutup kaldırdı başımı eğdiğim yerden.
" Neyse tamam hala gideri var. Oda ne alemde peki . "
" Herşey hazır. geriye bu bücürüğe uyuşturucu vermek kaldı. " dedi sesinden igrendigim Cengiz. .
Yok deve. daha neler . Sinirle kastım bütün vücudumu. sabahtan beri kurtarmaya çalıştığım ellerimi tekrardan kurtarmak için çekiştirdim. sanırım ipler sürtünmekten yaralandilar.
" çırpınma boşuna. Önce benim sonra bütün cümle alemin malı olucaksin güzelim " diyerek saçlarımı oksamaya çalıştı. Başımı sağa sola çevirip dokunmasını engellemeye çalıştım.
"hadi beyler yapın şu igneyi. Çok zaman harcadım bu orospuya "
" anandir orospu piç .. ne istiyosun lan benden. başka kadın mi kalmadı da beni seçtin İbne pezevenk. . " dedim artık göz yaşlarımı Tutamıyorum. onlar yanaklarimdan süzüldükçe dudağımın kenarındaki patlak sizladi. .
" Neden sen öyle mi ? seni geçen gece barda gördüm çok beğendim . ha birde senin yüzünden bütün bardakilere rezil olunca seninle olma isteği daha da bir alevlendi güzelim .Ne istediğime gelince bu gayet açık
Seni istiyorum.
Ve ben istediğimi herzaman alırım. . "
Son cümlesiyle boynuma bir acı hissettim."Hayır hayır " diyebildim ama artık çok geçti. dakikalar sonra vücudum uyuşmaya başladı. Beynim bulanıklaştı. Karşımdaki ler halimden keyif almaya başladıkça sinirlerim hat safhaya ulaştı. Ama yapabildigim tek şey kendimi durduramadan gülmek oldu.
Ellerim ayaklarım kurtuldu ipten. . iki kişi koluma girip suruklemeye başladı. aklımın son tanelerini de onlardan kurtulmayı deneyerek harcadım. . ama güçsüzdüm. . ilk defa kendimi bu kadar güçsüz hissettim. .
Kendimi bir anda yatakta buldum. daha kalkmaya fırsat bulmadan Sisko girdi içeri ve kapıyı ardından kilitledi..
" Evet sonunda işin eğlence kısmına gelebildik. "
uzerundekileri teker teker çıkarmaya başladı. vücudunun üst kısmı tamamen açıktaydi. yatağa tırmanmaya başladı. Kendimi cekebildigim en uzak noktaya Yatağın başlığına çektim. . kacabilecegim hicbir yer yokken ve bu kadar uyuşuk ve güçsüzken ne yapabilirim ki.Elini ayak bileğimde hissedince çığlık atmaya başladım. beni yatağa çekiyordu. olabildiğince debelendim ama hiç bir işe yaramadı . artık tamamen uzerimdeydi. .
" sen böyle cirpindikca daha bir arzuyla doluyorum. devam et ki eğlenelim bebeğim. "
güçsüz sesimle yalvarircasina "bırak beni lütfen " dediğim sırada başını boynuma gömmek üzereydi. . Tekrar çığlık attım. . Ve kapı büyük bir gürültüyle açıldı. . İçeri kim geldi aglamaktan sulanan gözlerimle secemiyordum. . ama herkese yardıma gelmişti işte. . Şişkoyu üzerimden alıp yere yapistirdi. şimdi o Şişkonun üzerindeydi. Dakikalarca yumruk attı. kalkıp yanıma geldiğinde yerdeki adam haraketsiz yatiyordu.
Yanaklarımı avuçladı. elleri titriyor.
" Burdayım güzelim buradayım. geldim bak. "
Bu ses beni Büyüleyen beni benden alan dünyamı değiştiren sesti.
vücudum bir anda rahatladı. Ellerimi boynuna atıp sıkıca sarıldım.
" Eray. .." gozyaslarim artık sel moduna geçiş yaptı. . artık guvendeyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
Teen FictionAşkın yasak olduğu gönüllerde aşkı yaşamak için çırpınıp duran iki genç kalp