20. bölüm

43 4 4
                                    

Kitabımın resimlerinde emeği geçen canımın doğum günü hatırına yayınlıyorum bu bölümü erkenden. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN
@rabelemine iyiki varsın tatlım. .

Herşey için çok teşekkür ederim.

Kendini huzurun kollarında bulmak. sanki ait olduğun yerdeyim diye hissetmek. Selin gözlerini açmadan kollarında uyandığı Eray için bunları düşünürken diğer yandan . çok eğilip abilerini onunla tanıştırma kararı alır. Saat sabahın erken saatleri olmasına rağmen içini kaplayan heyecan anında beyaz teninde kendini belli etti. Bugün gökhan uyanacak ve belki de uyandığına pişman olacak sevgilimle tanıştığında diye düşüncelerini yanağını okşayan parmaklar böldü.
anında ikisinin yüzünde de aynı gülümseme belirdi.
"Günaydın uykucu " diye günün ilk sözünü söyledi selin.
" uykucu diyene bak . geldigimi bile kaç saat sonra fark etti. " diyerek sitem etti genç adam.

" hadi kalk ozaman bay mız mız ... sana bugün süpriz im olacak. kolla totoyu. . emin ol buna çok ihtiyacın olacak. " diyerek yataktan kalkıp dolabın önüne geçti. ve kapakları açar açmaz pişman olmadı değil. birkaç gün öncesinde yaşadıkları tek tek gözünün önünden geçerken. uras'a uyup aldığı mini şortlara ve kısa kıyafetlerle lanetler okudu. 'lanet okumak çok büyük günah said duymaya yım bir daha agzindan öyle şeyler fıstığım ' diyen babası geldi aklına. bir süredir onunla konuşmadıklarının farkına vardı. Bugün onu da bir arayıp gönül almalıydı. tabi öncelik telefonu kapalıyken kendisini defalarca arayan annesinde olacaktı. . üzerine giymek için mini bir etek ve çapraz atlet aldı. birde gömlek uydurdu üzerine. banyoya yoneldiginde Eray in sözleri onu kısa bir süreliğine durdurdu.

" onları giyinip dışarı çıkmayı planlamiyorsun değil mi aşkım? "

aşkım .. aşkım mi dedi o .. kısa bir mutluluk dansının ardından koca bir tebessüm ederek Eray a döndü.
" hım .. o tatlı kelimelerle beni vazgecirebileceğini gerçekten düşündün mu? "
" hadi ama bebeğim ben kıskanç bir adamım. kimse senin güzelliğinin farkına varmamalı. " derken çoktan yataktan kalkıp aralarındaki mesafeyi sıfıra indirmişti. Ellerini ince beline koyup onu kendine iyice yakınlaştırdı.
burnunun üzerinden öperek
" lütfen şirine bu kıyafetlere hiç gerek yok emin ol sen herhalinle güzelsin. " diye mırıldandı.
" Ağzın çok güzel laf yapıyor yakışıklım ama ben sana çuval giy çık diyormuyum. hem başka kıyafet yok ."
" çuval giy desen giyedebilirim. sen yanımda olup beni sevdikten sonra kıyafetlerin önemi yok .. hem nasıl kiyafetin yok ya buraya ilk geldiğinde giydiklerin iyiydi. öyle bir kombin yap. "
" şey yenilerini alınca eskileri attım. "

külliyen yalan. Dolabına bu kıyafetleri kim koyduysa eskileri o almıştı. ki atmış olma ihtimali var diye düşünceler aklından geçerken.
"tatlım bir kere Öpebilir miyim? " sorusuyla beyninde şimşekler çaktı.
" öpmek derken. " dedi bir çırpıda. kalbi de bu düşünceyle hızını arttırdı.
" öpmek. hani şu ormanda yarım kalan şey. hazır bu kadar yakınken ve kimse etrafta yokken ilk öpücüğünü bahşedebilirsin " Yüzünde Selin in içini eriten o pic Smile gülücüklerinden birini koyarak gözlerini dokunmak istediği yere odakladı Eray.
selin ne karar vereceğini bilemez halde eli ayağı birbirine girdi. Önce önüne gelen saçları kulağının ardına koyarken sonra tam tersini yapıp saçlarını dağıttı. Eray ise onun bu heyecanlı halinden zevk alıp kızaran yanaklarını izlemeye koyuldu. Dünyanın en güzel seyiydi belkide sevdigin kadının senin için heyecan duyması. ve en tatlı haliydi kızaran suratını saklamaya çalışması. Eray'ın gözleri tekrar bulurken dudaklarını arada mesafe yoktu. burunları birbirine değiyor du.
selin öpmek le öpmemek arasında gidip gelirken çalan kapıyla yerinde sıçradı. diliyle dudaklarını ıslatıp.
" birini mi bekliyordun "dedi selin.
" Hayır güzelim. Hele de bu saatte. sen bekle burda sakın inme. " deyip kapıya yöneldi. Fakat sabahın köründe hayırlı bir şey olmasa gerek diye düşündü. Belki de Uras'ın sürekli uyarıp durduğu bela olabilir korkusuyla salona yöneldi koltuğun altına sakladığı silahı eline alıp camdan baktı. karşısında gördüğü üç kişiyi tanımadığına emindi. Bahçe çıkışına baktığında orada da birileri olduğunu gördü. Kapı ısrarla çalmaya devam ediyordu. Eğer bunlar buraya bela için geldiyse selin için değildi. kendisini alıp giderler diye düşünüp kapıya vardı. silahı hazır hale getirip kolu indirdi. aynı saniyelerde yukardan aşağı gelen gürültü ve selin in sesleriyle panik yaptı. kapıyı açar açmaz silahı gözlüklü çocuğun kafasına dogrulttu.
" Eray Eray dur." demeye kalmadan karşısında gördüğü manzarayla gözleri büyüdü.
" hey hey hey sakin olun canlarım. ortada bir yanlış anlama var. indirin o silahları. " dedi selin.
Eray bir adamlara bir selin e bakarken bir anda elinden silahı alındı ve kendisini duvara yapışmış halde buldu.
"Selin git burdan. kaç .. " diye bağırdı. selin ise silahlı adamlardan korkmamişcasina üzerlerine yürüdü ve silahı tuttu. Eray noluyor lan burada diye düşünürken.
" bana bak Butay o silahı patlatırım bir yerlerinde " diye fısıldadı selin sadece arkadaşının duyabilecegi bir tonda. sonunda silahlar indirilip Eray duvardan söküldüğünde tekrar söze girdi selin.
" Eray bunlar bugün sana yapacağım suprizin bir parçasıydı ama biraz erken karşılaştınız. " dedi bir müddet soluklanıp devam etti. " bunlar benim manevi kardeşlerim. hani şu lisedeyken Kuzenlerimle buluşacağim dediğimde yanlarına gittiğim insanlar. " dedi ne tepki goreceginden emin olmayarak. sonra da arkadaşlarına döndü. " şey bu da eski bir arkadaşım. Eray. " daha devam edecekti ki Antony nin kükremesi ile yerinden sıçradı. " ne arıyor senin evinde sabahın bu saatinde. " dedi
selin utana sıkıla " şey aslında resmi olarak burası onun evi. " dedi. aynı anda üç kişinin dudaklarından da aynı Nida yükseldi. " ne ?"
ama aralarındaki en genç olan Ayaz devam etti. " sen bir erkeğin evinde nasıl kalırsın. gökhan şimdi burada olsa sağ kalır mıydı sanıyorsun sen bu arkadaş. "
sonra sözü ege aldı.
"nasıl bir arkadas ki biz daha yeni duyuyoruz? "
" bakın bende tam bugün bunu halledicektim siz önce davrandınız "dedi. " hadi Gökhan ın yanına gidelim anlatırım. uyanmıştır o Sabırsız çoktan. "
gerginlik taam olarak bitmesede iki taraf içinde Selin degerliydi ve ona güvendiler . selin Eray'ın arabasına binince telefonu titredi hemde birkaç kere.
ilk mesaj Antony dendi.
" umarım düşündüğüm türden bir arkadas değildir. yoksa o güzel yanaklarını fena kızartırım "
ikinci mesaj ayazdan dı
"demek manita ha .. :)) "
digerleride ekibin devamindan dı ve içerik olarak hep aynı konuydu.

İMKANSIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin