MULTİ DE ALİ VAR..Selin
En büyük kabuslarin gerçek olduğu bir hayat benimkisi. . Korktuğum ne varsa yuzlestigin kabuslar.
Alnımdan süzülen ter damlalarıyla uyandım koyu karanlık kabuslardan.Bedenim gerçekle yuzlesirken içimin burulduğu hissi yaktı geçti boğazımı. . Ne zaman bole kabus görsem hep yanı başımda olur bana destek verirdi. Yine aradı gözlerim. İlk defa yoktu işte. Halbuki en çok şimdi ihtiyacım vardı omzunda ağlamaya. Yumuşak sesine. , sırtımı sıvazlamasına. Benimle birlikte ağlamasına en çok şimdi ihtiyacım vardı ona ve ilk defa ondan bu kadar uzak ve ayrı kalışımdı bu..
"sana ihtiyacım var ve sen yoksun " dedim odanın ışık vuran penceresine bakarak.
Odayı inceledim kız odasıydı. ama buraya daha önce gelmiş gibi hissediyordum. . Tanıdık bir havası vardı. Yataktan dogrulup kendimi dışarı attım. Eray'ın evindeyim . küçük ve buruk bir tebessüm buldu dudaklarımı. . Sonra hersey yeniden yaşandı hafizamda. . Dün yada önceki gün ben ne kadardır buradayım. . merdivenleri indim sakince. . girişteki büyük salondan sesler geliyordu. . Salona giriş yapınca beni bir adet uyuklayan Eray karşıladı. . elinde kumanda sere serpe uzanmış kanepeye. .
Onun yanında iyiyim ve guvendeyim ama hala içimde eksik olan yanımı tamamlayamadım ..
Evet ya sesine , kokusuna , varlığına ihtiyaç duyduğum kadın "annem" ve korumacı tutumundan asla vazgecmeyip beni hep sakınan ilk aşkım "Babam " yoktu yanımda. . Telefon edip konuşmak istedim bir an. Ama telefonum o kör olası evdeydi işte naparsiniz ki .. Bir müddet Eray ı izledim. Belki uyanır diye. Yüzü yorgunluktan çökmüş gibiydi. Gözlerinin altı morarmis. Elimi yanağına koymaya çalışırken rahatsız olmuş gibi sırtını döndü bana. Yüzümde bir anlık gülümseme olsada bir anda korku bütün bedenimi ele geçirdi. Sanki evde birileri vardı. . Eray bana sırtını dönünce alıp götüreceklermiş gibi ürperdim. Bu hislerle başa çıkamıyorum. hızlı adımlarla etrafı kontrol ettim .. ve daha fazla dayanamayarak koşup Eray'ın üzerine atladım. Koltukta sıçradı aniden...
uykudan açılmayan gözlerini açmaya çalışırken kaşlarını çattı. karşısında beni görünce bir an rahatlasada aniden beni kollarimdan tutup göğsüne bastı.
" birsey mi oldu? iyi misin. ? kabus mu gördün. ? " dediğinde. kafamı sallamakla yetindim. . Ama bu ona yetmemiş olmalı ki kafamı kaldırıp gözlerimin içine baktı.
" söyle .. "
" Annemi istiyorum " dedim gözlerim dolarken. . " ağlama. ağlama be şirine. ağlamak sana hiç yakışmıyor. . " dediğinde hıçkırdım .
" ona ihtiyacım var. sesini duymaliyim" dedim. Telefonum olmayabilir ama onun ne yapıp edip annemi bana getireceğine inaniyordum. . Sanki çocuk süper kahraman anasını sevdiğim. ..
Ellerini korkarak yanaklarima sürdü.
."gelicek. . telefonun burada değil ama al benden ara. " dedi ve telefonunu uzattı.
Düşündüm biran nasıl arayacaktim. Annemle babam ayrıldıktan sonra annem geçici hat alıp eskisini kırmıştı. Dudağımı ısırdım. Elimi enseme sürüp.
" şey numarasını bilmiyorum ki "diye itiraf ettim kendime. .
" tamam ozaman kalk telefonunu almaya gidiyoruz.. " dedi saçlarımı karıştırırken. gülümsedim. Tüm korkularımı unutturan adam. iyi ki varsın Eray. bunu sana soyleyemesemde iyiki karşılaştım seninle koca bebek. tövbe tövbe bu dediğimi duysa beni kıtır kıtır keser alimallah. . istemsizce güldüm. Bu nasıl oluyor diye sormayın sakın. Ama gülüyor sunuz bilmeden..Eray da benimle birlikte gülümsedi. ." hayırdır. . " dedi tam gözlerimin içine içine bakarken.
" hiç. aklıma bişey geldi de " dedim omuz silktim.
" kalk hadi Telefonumu istiyorum. "
" önce hesap ver bakalım. . Tüm bu olanlar?. o çocuk ? herseyi anlat bakalım. " dedi"şimdi mi ? lütfen sonra. Önce annemin sesine ihtiyacım var nolur?" yalvardim resmen vicdansiz şey sorma artık yoksa agliyacagim. içime öküz oturmuş bogazima yumru oturdu zorlukla yutkundum.
" Şşş bana bak . bana bak şirine tamam pes . sen iyisin yanımdasın .Ben bulurum herseyi öğrenmenin yolunu..sen sadece sarıl bana. " Göz kırptı. kafa mi omzuna yasladim. . " sen ne ara bu kadar fırsatçı oldun bakalım. . hem senin sevgilin var git o sarılsın " dedim omzuna da yumruğu geçirdim tabiki. sevgili değiliz biliyorum ama bana bazen öyle davranıyor ki sevgilimmış gibi hissettiriyor. . ama değil bu gerçekle çoktan yüźleştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
Teen FictionAşkın yasak olduğu gönüllerde aşkı yaşamak için çırpınıp duran iki genç kalp