24 . geri dönüşler

40 3 5
                                    

MULTİMEDİA DA EMİNE VAR ..

KARAKTER SEÇİMLERİNDE YARDIM EDEN RABELEMİNEYE TEŞEKKÜR EDERİM.

BOL YORUM VE OY İSTİYORUM. HADİ PAMUK ELLER YILDIZA
Başımda müthiş bir ağrıyla gözlerimi açtım. artık uykularım da gecelerim de hayatım gibi bok tan olmaya başladı. kesik kesik uykular, gelmek bilmeyen uykular .. gecelerde saatlerce uyku dilemek pek benlik olmasa da artık uykusuzluk feci halde bitkin düşürüyor halsiz bedenimi.. kaç dakika kaç saat kaç gündür buradayım hiçbir fikrim yok. Ne uyuduğum uyku bana yetiyor ne de aldigim nefesler.. içimde yangın çıktı. aldığım nefeslerse bu yangını söndürmek yerine ateşi harlıyor. Bu sefer ki yangından sağ ve tek parça çıkar mıyım bilmiyorum. ne zaman dağılsam beni pis yedili topladı. şimdi onlarsız kendimi bu dip kuyudan çıkarabilir miyim bilmiyorum? güvendiğin insanlar tarafından sürekli saldırı yemek katlanabileceğim bir durum değil. belki de bu yüzden pis yediliyle iyi anlaşıyorum. Çünkü biz birbirimize sırtımızı dayarken söz verirken içimizi açtık. bizim aramızda şeffaflık var . birimizin derdini hepimiz biliyoruz ve bunu bilmek için sözlere gerek duymuyoruz tek bir bakış yetiyor dert çekenin derdini görmeye.

" ah başım. . " dedim ne zamandır buradayım kim bilir? bizimkiler beni halen bulamadığına göre belki de çok zaman geçmemiş de olabilir.

" uf ya şimdi kim odadan çıkıp ağrı kesici içecek. " söyleniyordum.

" Selin gözünü seveyim sus. Tüm gece seninle uğraşmaktan ben hastanelik olacağım "

Sesin sahibine baktım. Yattığım koltuğun bitişiğindeki başka bir koltukta yatıyordu.

" Ali. ilaç getir gözlerimi açamıyorum" evet bakıcı dan kastım elbetteki Ali idi. beni Eray'a karşı da uras'a karşı da koruyan tek kişidir kendisi. en son bowling olayın da Eray'a o da benim gibi çok kızdığı için onunla konuşmuyor.. ah şimdi Şövalyelik yapacağı kişiler biraz kalabalık olsa da o bunun üstesinden gelir. yani pis yedili ne kadar pis olursa olsun.. umarım sağlam kalır.

" geldiğinden beri sana bunu anlatmaya çalışıyorum baş belası. yemek yemen lazım açlık başına vurdu. "

" git yemek yap ozaman bir zahmet. "

" sence oradan yemek yapan biskolata erkekleri gibi mi gözüküyor um "

Allahım neden hayatıma normal bir allahın kulu girmiyor. Erkekler egoist kızlar çene makinası. ..

" hastayım ben ölüyorum diyorum. ."

" evet ölüyorsun ama salaklığından. Tüm gece ateşin çıkıp durdu. bir şişe ateş düşürücü şurup bitirdin. iki gündür yemek yemiyorsun bünyen zayıf düşüyor hemde ne yüzünden senin düşüncelerini önemsemeyen insanlar yüzünden. " dedi öfkeyle. kendime değil de sanki ona zarar veriyormusum gibi acı çekiyordu. belki de pis yediliye ek bir üye daha olabilirdi.

"tamam bu dakikadan sonra her kelimeni dinleyecegim. hadi yemek yap bana ." dedim sevimli olmayı deneyerek.
Ali tek kaşı havada beni suzerek mutfağa doğru ilerlemeye başladı.
"benden ahım şahım yemekler bekleme .. en güzel yemeğim Sucuklu tost. o da biraz yanmış olabilir. " dedi

" ne yapalım artık. hayat da kalmaya çalışacağız desene."
odadan çıkmıştı ali. tam tekrar gözlerimi kapatıyordum ki kafama gelen yastıkla yerimden sıçradım.

"ödüm koptu ali. Eben mezarında ters dönsün sana sövsün emi."

duymaz diye mırıldandığım sözleri duymuş olsa gerek ki evi kahkaha sesleri doldurdu. .

İMKANSIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin