multi medya . Uras BIÇAKCI
Selin den .
Elindeki bıçağı girtlagima dayadı.
" Bin şu arabaya hemen .. "
" Kimsin ? benden ne istiyorsun. ?. "
Boş kalan elini belime yerleştirdi. beni kendine sıkıca sardıktan sonra saçlarıma öpücük kondurdu yeni çıkmış sakallariyla.
Etrafıma bakindim bir umut biri görmüştür yardım eder diye.
Saçlarımda ki dudağınî kulağıma getirdi.bicagi eliyle öyle güzel kamufle etmişti ki uzaktan biri görse bizi kesin sevgili sanırdı sanırım .
Beni sert bir şekilde arabaya itekledi. Ön koltuğa oturdum. Korktum desem yalan olur . alıştım desem fazla cesurca.. Ama içimde sadece endişe vardı. buda karşımdakinin kimliğinin belirsizliği yüzünden. .
" Kimsin ? " dedim aklımda ki soruyu dilime dökerek.
" kimse .. " bir müddet durdu. uzaklarda gözleri kaybolmuş gibiydi.Sonra kafasını onaylamazca salladı. dönüp bana baktı.
"korkmuş gibi değilsin. ? " soru değildi sözleri. korkmamam garip gelmiş olmalıydı.
" Kimse değilsin. neden korkayım. Katilim deseydin korkmayı dusunebilirdim. . dedim.
ağzı aralandi birsey söylemek istiyordu ama vazgeçti .. yapabildiği tek şey inanmiyormus gibi gülümsemek oldu. Arabanın aynalarindan bakindi. sonra döndü tekrar bana . " Yanımdan ayrılma lütfen. Şimdi seninle küçük bir işim var. sana zarar vermeyeceğim desem ne kadar inanirsin. " dedi hafif tebessümle .. Cüssesini gören bu dediklerinin tek bir harfine bile inanmazdi benim yaptığım gibi. Sözlerine cevap olarak omuz silktim.
" Alışmam gerek sanırım. İnsanların bana iyi davranmayacagina. hem inanmam neyi değiştirir. korkuyorum desem bana acıyıp serbest mi bırakırsınız. " yüzündeki ifadeden tabi ki de Hayır birakmiyacagim diyisini anlamak zor değil. Şuan yanımdaki kişinin düşüncelerini bilmek için insan sarrafı olmaya gerek yok. Yüzü kendini zaten ele veriyordu.
"seninle bi alakam yok . Babam seni istedi ve onun yanına gideceğiz. Ama önce üniversiteye gitmem lazım senden tek isteğim yanımda dur ve hiç konuşma tamam." dedi.
" Babanın benimle işi ne ?"
" Bilmem onun işlerine pek karışmam.En son karıştığımda elime bu paketi verdi ve buraya gönderdi. Burada bi çocuğunmuş. onu verip gidicez. "Sanırım korkmalıyım artık bilinmeyenler arttı. hem baba hem çanta eklendi ee zaten birde yanımda oturan yakışıklı vardı. Anlıyacağiniz üç bilinmeyenli bir denklem içindeyim. ve size bir sır vereyim ben tek bilinmeyenli denklemden sınıfta kalmış bi ogrenciyim. Üniversiteyi nasıl kazandım onu bile bilmiyorum. .
Araba durdu .Çocuk gayet karizmatik bir şekilde arabadan indi.yandaki bölüm binasına doğru ilerlerken durup omzunun üstünden geri baktı. hala arabada olduğumu görünce geri gelip kapımı açtı.
" in ve takip et.. "
Evet daha öncede söylemişti yanımdan ayrılma diye ve konuşma diye ama arabada kalmamin zararı olmaz sanıyordum. . Yinede ne olacağını merak etmiyor değildim. inip yanında yürümeye başladım.
ilerde duvara yaslanmış bekleyen iki üç genç gördük. sanırım bizi bekliyorlardi . Ağır adımlarla onlara yaklastık.
çocuk cantayi uzattı. üç kişiden en kisa boylusu bize yaklaştı. Elindeki kırmızı zarfı çocuğun ceketinin cebine tıkıştırdı .
" Patrona selam sole. bir daha ki teslimat bir paket fazla olsun. "
" Hı hı olur olur. " dedi benimle birlikte gelen meteor . yanına geldiğimiz üçlü pis pis sırıtışla beni süzmeye başladılar. Bakışlarına rahatsız olmamak elimde değildi. Yanımdan ayrılma demişti çocuk ters bir hareket yapmamaya çalıştım . çocuklardan birisi bize doğru adimladi. " Eğer bu piliclerden elinizde varsa onlardan istiyorum. yarın parti yapicagim gonderirsin. "Klasik erkek .akılları belden aşağı çalıştığı kadar başka konulara çalışsa dünyada sorun kalmazdı. . Hepsi ahmak. Sinirden ellerimi sıkıyordum. tepki göstermek hatta postlarinin üzerinde tepinmek istesemde suan başka sorun yaşamak istemiyordum.
" Ağzını topla o benim. " dedi otoriter ve duyunca insani ürküten ses tonuyla yanımdaki çocuk.
Sanırım sesinden ürken sadece ben değildim. Az önce bana sulanan manda Özür dilercesine eğilip geri geri gitti.
Çocuklar verdiğimiz cantayla uzaklaşırken yanımdaki çocuğa tesekkur ettim.
" önemli değil . hadi artık seni babama goturelim " Beraber tekrar arabaya bindik .
Bir saatlik yolculuk sonunda büyük bir villanin kapısından giriş yaptık. etrafı incelerken izlendiğimi fark edip çocuğa döndüm. Bana bakıyordu.
" buraya daha önce gelmemişsindir değil mi ?"
" Hayır gelmedim. Babanın adı ne ? benimle ne işi var bilmiyorsun eyvallah ama adını söyle belki taniyorumdur. " dedim. Kontağı kapatır ken
" Nuri bıçakçı " aslında bu ismi ilkkez duymuyorum. Biryerlerde duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
Teen FictionAşkın yasak olduğu gönüllerde aşkı yaşamak için çırpınıp duran iki genç kalp