İçimde ki boşluk canımı yakıyor. Annem aşkın bendeki kadın aktris i neden bırakıp gitmek istiyor anlamıyorum.
Ya babama ne demeli nasıl izin verir Romeo 'su olduğu Juliet i nin gitmesine..
İçimden lanetler yagdiriyorum kendime bole bir şeyi nasıl fark ettem ?
Gonderilen: Eray
-nerdesin ?gönderen : Eray
- Körfez AVM de seni bekliyorum..Hızlı adımlarla yolumu değiştirdim.
Bir an önce yanına gidip bitirmek istiyorum bu aci. .İşte orada bütün sikintilarimin tek tesellisi. Balkonlu bolmede elinde ki sıra bitmeden ikincisi yakmaya boğuşuyor. . Her Hali tatlı ya.
bir ker sarilsamm gecicek hersey tam arkasına geldim . Tek kelime etmeden gözlerimi sıkıca yumup sarıldım .Kaç dakika durdum bilmiyorum. Konuşacak gücüm yok?
" Sorun ne cimcime. ? "
öylece sarıldım . o da karşılık verdi. elleri saçlarımdan başlayıp belimde durdu.Bu sefer o sarıldı. beni daha çok çekti kendine..
Kendimi biraz daha iyi hissedince yanlız olmadığımızı farkettim. Eray in önünde bir kız vardı.
Yavaşça kendimi geri çekmeye çalıştım. olmadı .Daha sıkı sardı belimi. Başını boynuma gomdu resmen ..
Boğazimi temizleyerek"Bu kim ?"
Tekrar kimsesiz ve çaresiz hissettim. Kalbim tekledi. Nolur düşündüğüm şey olmasın derken
Sıkıca sardı ellerini belimden ayırarak konuşmaya başladı.
" Tanistirayim Bu benim Şirine m. .
.. Bu da Aslı .. "
Biraz tereddutten sonra
"sevgilim " diye bitirdi .Gözlerimin yandigini hissettim. Kimse beni daha aciz görmeden gitmek istedim ..
Yüzümde zoraki bir gulumsemeyle
"më memnun oldum "
Oturmam için sandalye çekti Eray .Allah ım bu nasıl bir gün . Bitsin artık .. Bitsin . Sabah a hersey olduğu gibi kalsın hiç yasanmasin bu yaşananlar. .
Aglamiyacagim bu sefer değil. . İçim parcalaniyor.. Bir masadaki kıza bir Eray a baktım ..
Neden bugün ?önce yada sonra değil bugün. .Nefes alamıyorum
"Şey madem öyle ben gideyim . biz daha sonra konuşuruz Eray.. Sizi rahatsız etmiyeyim. ""ne rahatsızlığı tatlım konuş. "
Bu ses tıpkı Eray in sesini bir kadın tizliginde işitmek gibiydi.. Tıpkı onun ki gibi insanı büyülüyor."Siz takılın ... --"
Başka birşey diyemeden kalktım. . Ne dicektim ki biz sevgili değildik . Herşey benim saçma hayallerim ve saçma duygularım dan ibaret ..
Hem bir bana bir o kıza bak .. Ona bakan bir daha bana dönüp bakma lutfunda bulunmaz..
Ne sanmıştım ki kendimi.. Aptal aptal..
Şimdi ne ailem ., ne sevdiğim çocuk var..
Hepsini aynı gün kaybettim.
Zamandan habersiz öylece yürüdüm. Taki sahile gelene kadar.
Buldugum ilk banka oturdum.. telefonum çalıyordu sürekli. . kimin aradigin bile bakmadım .ellerim cebimde öylece oturdum.
BEN BOLE ŞANSIN TAAAA...
ECE DEN
Selma teyze aradığından beri Selin e ulaşmaya çalışıyorum.
Nerdesin be güzelim ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
Teen FictionAşkın yasak olduğu gönüllerde aşkı yaşamak için çırpınıp duran iki genç kalp