25 aşk kırıkları

44 4 15
                                    

Hani imkansizliklar vardır, hiç bir şekilde olmaya imkanı olmayan. yada imkanlı imkansizliklar. şuan İMKANSIZ imkansızlık gibi bir durum söz konusu neden mi ? bizler hala şoklardayız. yağız gözlüklerinin de etkisiyle iyice büyüyen gözlerini karşısında ki manzara dan alamazken yiğit ve Antony durumun vahametinden şüpheyle bakıyorlar dı karşılarında ki ikiliye... ege butay ayaz ve beni söylemiyorum bile biz şoktan nefes almayı bırakan tarafız. ..

" demek atarlı benim apartmanıma taşındı. " sesi Gülerek. Bu ne rahatlık ulan o karşında ki adam senin sargida ki kolunun sebebi. ya da şöyle de denebilir suratını dağıtıp karizmanı asfalta geçiren adam.
bukelamun suratlı birde bana atarlı diyor göküz e karşı. oğlum o seni beşe katlar 10 a böler akıllı ol da aklını almasın. ..

" Atarlı ha ? " evet şimdi başlıyor Cümbüş. buradan sonrası basit aslında. sen benim kızıma nasıl lakap takarsin ulan eceline mi susadinlar filan. Klasik göküz tarzı. ..
dakikalar geçti. sanırım kendini tutmaya sinirlerine sahip olmaya çalışıyordu koca adamım. ben bunları düşünürken. tam tersini yaşadık. ortamda konuşan sadece Uras ve göküz dü. diğerleri sessizce olacakları bekliyor gibiydi.

Gökhan tebessüm ederek devam etti.
TEBESSÜM? HEMDE GÖKHAN?
noluyor lan? kıyamet kopuyor galiba . tovbestagfurullah allahım cümle günahlarımi bağışla amin... hazır vakit bulmuşken dua etmeli değil mi ?
" sendeki tabiri atarlı ha. iyimiş arada bende kullanmalıyım sanırım " bu söz üzerine tabiki öldürücü bakışlarım uras'a döndü. ama o bunu pek de takmadı.

biz korkuyla gökhan dan hala hamle bekliyorduk. Uras tebessüm edip yerinden kalktı.
" kahvenin kırk yıl hatrı olurmuş derler. sağolun kahve için. daha çok görüşecek gibiyiz . iyi gunler " dedi . kapıya doğru ilerledi.

" o Türk Kahvesi için geçerli dostum. " yagizin sözlerine göz devirmeden duramadım. Ulan böyle anlarda bile espiri yapa biliyor ya pes ... Uras tekrar dönüp bize baktı. Gözleri benim üzerimde çok oyalanınca tedirgin oldum. yavaşça yanımdaki kaslı kolların sahibine döndüm. iri cüssesi yle bana bakıyordu. bakışlarından bir şeyler anlamaya çalıştığı belliydi. ama o bakışlar bende ne arıyor olabilirdi ki? ..

Uras gideli saatler oldu. ve sonunda ev tamamen oturmaya uygundu. mutfağa gidip hepimize Nescafe yapıp geldim. kahvelerimizi içerken ben gökhan a yaslandim bir elinde kahve kupası varken diğer kolu omzumda saçlarımla oynuyordu.

cebimde titreyen telefonumu almak için dogruldum. gökhan da ban bakarak yayıldığı koltuktan diklesti.
mesaj gelmişti.

Gönderen : bay ukala
_-konuşmamız lazım atarlı. yarın okula ben bırakırım. Bu arada evime hoş geldin ;)

hıh evim miş . Burası benim evim. göküz buraya kimbilir kaç lira para bayıldı.

Gönderilen : bay ukala
-resmi olarak burası benim evim.
tamam sabah beni sen götür yolda konuşuruz.

Telefonumu alıp odama girdim. yatağıma uzanıp uras'a yarın sorup cevabını almak istediklerimi düşündüm. Eray a beni ayarlarken amacı neydi. . ya da bundan karı neydi. ve başka bir soru. Fehmi Bıçakçı ve annemin evliliği hakkında ne biliyor. .ya da başından beri herseyi bilip te bana bunları bilerek mi yaşattı.
yavaşça kapım aralanınca gökhan ın başını kapı aralığında gördüm. gülümsedim. sert mizaciyla kapıyı kapatıp yanıma geldi. Yatakta yanıma yatıp saçima öpücük kondurdu.
" kız çocuğu biz gidiyoruz. sakın kapıları açma. uslu kız ol sabah sen uyanmadan yanında olacağım. kahvaltıya ne istersin . " dedi yanağımı koca elleriyle okşarken

"şey kahvaltı da evde olamayabilirim. " dedim vereceği tepkiyi merak ederek bekledim devamına kizadabilirdi. belki de kızmazdı hele bugün Uras dan Özür dileyip ona iyi davranınca.
yanağımı okşayan eli durdu. biraz Kımıldadı sanırım yüzüme bakacak diye düşünüp bende başımı ona dönderdim.
" Neden?"
" şey .... yeni Komşum ile konuşmak istediklerim var. Yani durumu biraz anlamak için ondan neyi ne kadar bildiğini öğrenmem lazım. "
başını salladı . " tamam konuşun maden ama her kelimenizden haberdar olmak istiyorum ha atarlı. ?"
yapma ama. zaten bana bir ukala egoist kas yığını fazla birde sen Yapma be koca adam. tabiki de içimden sayıyorum. ben bunları sesli soyleseydim suan Uras'ın helvasını yiyor olurduk.. sanırım Uras la yıldızları barışık. tabi ilk tanışma ve yumruklasmayi saymazsak. . geri kalan dilimde pekte fena değillerdi.

İMKANSIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin