.cete savaşları part 2

34 4 3
                                    

1 gün önce

Gözlerimi eşsiz güzellikte bir kokuyla araladım. Birkaç kez kırptıktan sonra göğsümün üzerinde ki ağırlığa çevirdim.Rüya ya da hayal değildi. Gerçekten buradaydı. Yanımda olduğu düşüncesi karnıma ağrılar saplanmasına sebeb olurken gülümsemekden kendimi alamadım.Onun için atan kalbimin üzerinde kıvrılmış melek gibi uyuyordu.
Burnumu saçlarının arasına sokup derin bir nefes aldım. Belli belirsiz bir öpücük kondurdum saçlarına . Ya öpüşümü hissetti ya da varlığıyla delice atan kalbimin ritmi onu bu güzel uykusundan uyandırdı. Yattığı yerde kıpırdandı . göğsümün üzerinde hafif gerinirken başını kaldırıp bana baktı. uyku sersemliğnin verdiği tatlılıkla güneşi kıskandıracak sıcaklıkta gülümsedi.
" Günaydın " dedi. Bense büyülenmiş gibi gözlerimi ondan almadan onu izlemeye devam ettim. Bir müddet sonra kalkmaya çalışınca yardım ettim..

"Günaydın " dedim o tulumdan çıkarken.
" Kampa gidelim .ŞİMDİ ahmetciğim !! yokluğumuzu fark etmiştir. ."

Sınıf öğretmenine ismiyle hitap etmesini elbetteki merak ediyorum. Ama onu daha yeni bulmuşken kaybetmeye niyetim yok.Hele de böyle yersiz kıskançlıkla .. Tamam kabul hoca biraz genç ve yakışıklı olabilir ama sonuçta öğretmeni yani .? Düşündüm de ben bu konuyu başka bir zaman sözlü olarak dile getirmek için beynimin bir taraflarına not alayım ..
Çünkü bu anı mahvetmeye hiç niyetim yok.
Bende ağır adımlarla tulumdan çıkıp ayaklandım. Tulumu katlayıp kolumun altına alırken diğer kolum çoktan ait olduğu yeri Selin in omzundaki yerini aldı. onu kendime yaslayıp başına bir öpücük kondurdum. Sarmaş dolaş kamp alanına girdiğimizde yeni uyanan bir kaç kişinin bakışları anında bizi buldu. Kendi çadırımıza geldiğimizde Aslı kendi çadırından çıkıp bize baktı. Gözleri kısık ve sinirden dudaklarını birbirine sıkıca bastırdı. Burun deliklerinin açılıp kapanması onun ne kadar kızgın ve öfkeli olduğunu haber veriyordu.
" ooo genç çiftimiz de teşrif edebilmisler. " dedi ukala tavrından taviz vermeden aslı.
gözlerimi devirmekle yetindim. Çünkü aylardır aşık olduğum kadın kollarımın arasında ve bu anın bozulmasına izin vermek hiç içimden geçmiyor doğrusu. . Hayatımın kadını da yerinden memnun olmalı ki iyice sarılıyor kolları bedenime ..
tek kelime etmeden toplanma sahasına gittik. öğretmen görevler ve Tanımlar yaparken gözlerimi biran bile selin den ayıramadım.. herkes dağılır ken selin telefon görüşmesi için yanımdan ayrıldı. Hayır yâni eyvallah mekan güzel ama Hayvanların bile terk ettiği bu yerde biz ne arıyoruz bilemedim. Hayır yâni normal okullar gibi kulübesi olan bir kamp alanı tutsalar olmuyormuydu...

" ov gözler dalmış gitmiş .. ne o yok mu gönlünün peri kızı yanında. " dedi Anıl , kendinden BAĞIMSIZ kaşları hareket ediyor ya adamın ..
" telefon görüşmesi yapıcak yer arıyor. " dedim
" kaybolmasın sonra malum ormanlık alan.sende gitseydin? "
" ne bileyim özeldir diye teklif etmedim. "
dediğim cümlenin Saçmalığına kendi kendime vararak. . " yani benden özel yoktur herhalde ama şimdi annesi babası ile rahat konuşun ne o gardiyan gibi başında " kendi kendini avutarak.

"ya da gidip ben bir bakayım. " dedim.
Anıl herzamanki muzip tavırlarıyla "tabi tabi .. git " elleriyle beni kış kış yaparak uzaklaştırdı. Ormanlık alanda gözlerimi gezdirdim. Uzun bir yürüyüş yaptıktan sonra hüsran içinde omuzlarım düştü. Belki geri kamp alanına dönmüştür diye Anıl ı aradım.

" Anıl selin orada mı? "
" Hayır . dur ben bir arayayım sana dönerim. "
dıt dıt dıt sesleri ardından endişe yeni yakılmış ateş misali yakmaya başladı. .
etrafımda 360 derece dönüp etrafımda onu aradım tekrar bir umut.

telefonun melodisi kulağıma ilişince hızla elime alıp cevapladım.

" yok selin oğlum. " dedi telefonun diğer tarafında ki ses.

İMKANSIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin