22. galiba aşık oldum

39 4 6
                                    

İşte yeni mekanım ... diye düşündüm girdiğim lux ve para kokan mekana bakarak.
" askitom gir söyle koluma malum sen ekibin en küçük üyesi oluyorsun yağızcım. ." dedim

" Neden ben ya ?git Gökhan ın kısmetini kapat. . Burada bu kadar fıstık. . hatta leblebi (yagizin en sevdigi cerez oldugu için ) bir arada dururken ben seninle mi takılacağım? " verdiği cevap bir nevi gel beni öldür diye yalvarsada kıyar mıyım ben benim babyface ime.. tabi ki şaka yapıyorum. kiymak hafif kalır. lime lime ederim de şimdi ben cici kızım. ..
ben daha canım gıcık kardeşime laf sokma lutfunda bulunmadan biricik kara Şövalyem yetişti hemen.

"bana bak gözlük bir saniye bile olsa Selin'den o gözlerini ayıracak olursan. bir daha başka biryere bakacak gözün olmaz. "
tabi benim göğüs hemen kabardı. saçımı savurarak yağız ' ın yüzüne vurmasını sağladım.

" iyi ya .. siz hatunları götürün. . Bende cimcimeyle uğraşayım hak mı? "
'sanki ben gay im ' demiş gibi baktık hep beraber .. Tüm şirinliğimi takınarak koluna girdim yağız ın. . Boş dururmuyum ilahi siz. tabi ki başının etini yemekle mesguldum.

" Beni dinle Mister gözlük. Bu gün çifte operasyon yapıyoruz ama ikinci bölümü sadece sen ve ben biliyoruz. kapiş. " diyip göz kırptım.

" nasıl? "
" şöyle ki bu bizim gözde bekarların artık evlenmesi lazım.o yüzden onlarla değil seninleyim beybisi. Ulan başıma kaldılar. . " dedim hafif sinirli gözükmeye çalışarak. . Halbuki sinirin s si yok ... ben onlarla olmaktan mutluyum. . ama yigen sevmek lazım artık. Hele Antony maşallah geldi 30 a neredeyse ama adam da tık yok.. Hayır yâni adam yakışıklı da . nasıl evde kalmayı başarıyor hiçbir fikrim yok.. hatta şoklardayım. .. Neyse şimdi ilk hedef ona güzel bir eş bana şirin bir yenge bulmak.

yağız ile salonun ortasına doğru ilerleyip bizi ilgilendiren yegane yeri keşfettik. ah bu kadar unutkan olmayın .. yağız ile benim tek ortak noktam sayılır .. neyden mi bahsediyorum. tabiki de muazzam bir yemek masası. . herkes kendi çapında egleniyordu. bir ara etrafta bizimkileri aradım. göremeyince kulaklıktan ulaşmayı denedim.

" bana bakın nerdesiniz ? sakin odalara kız attık demeyin. Antony sen kız atabilirsin yakışıklım. . hey gerisi cevap verin çabuk. . " dedim bekledim bir müddet cevap gelmeyince yanımda oturan bedene baktım. Beden diyorum çünkü bedeni burada ruhu suan karşıda ki kız da olmalı ki söylediğim hiçbir söze tepki vermiyor.. Elimi gözünün önünde salladım çocuğun beni gördüğü yok. Allah tan göküzüm beni ona emanet etti yoksa ne olurdu benim bu halim !!

"yağız bizimkiler cevap vermiyor. yağız z "diye bağırarak dikkat çekmeyi denedim .

" efendim canım " dedi ama öyle bir dediki ağzını yaya yaya sanki ruhu sözleriyle kanatlaniyor dersiniz.

" çok güzel .. öf bacaklara bak ... "

" öhö öhö. Ulan yavsak bari benim yanımda yapma. " göz devirerek.

" Kızım bir tek senin yanında yapabiliyorum. Bu sözler Gökhan ın kulağına gitse benden 2,5 Adana dürüm yapar afiyetle yer.. " dedi

" selin o yayvan ağızlı yavsagin yanından ayrılma sakin biz dışarda güvenliği sağlıyoruz. " dedi kulağımdan gelen yigit'in sesi.

" ege ve butay Nerede ?"

" butay içerde sanırım ege yi arıyor "
" Neden kayıp mı? "

" Hayır .. ama kaybolmalıyım o güzel gözlerin içerisinde. "

" ege "??

" ne oldu buna ?" dedim
cevabı kahkalardan zor nefes alan uyuzum Ayaz verdi..
" sar - hoş ol du.. . hem de iki bardakla. " dedi

İMKANSIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin