önce oyları görelim 😉 ama hemen okumaya dönelim. .
Selin'den
Ulan arayıp hesap soracağım telefon denen zımbırtı cebimde durmak nedir bilmiyor.. . Al işte yine yok..
" Gökhan telefonunu tekrar alabilir miyim? "
" Seninkine ne oldu? Yada dur söyleme yine bir yerlerde unuttun.. of kızım ya bir gün kendini de unutacaksın o olacak.. .. al hadi al."
" göküz .. vereceğin bir telefon ulan mahalle karıları gibi laf çekiştiriyorsun "
Hızla telefonu elinden kaptığım gibi kendime mesaj attım. yanlış anlama olmasın telefonum yine ve yine başkasının elinde. . benden çok başkaları taşıyor. . şimdi diyeceksiniz ne güzel işte ağırlık yapmıyor. . ama o iş öyle değil aga. . geçen dağ evine götürülürken şifre filan hepsini kaldırdım. . yanlışlıkla biri galerime girse uf uf uf düşünmek istemiyorum.. Yani benim açımdan pek sıkıntı değil .. sadece sizi denedim.. ..
Ama kız arkadaşlarım açısından felaket. Çünkü kendimden çok etrafımda ki insanları çekerim. . ve kızların nasıl desem en mal halleri var.. bilseler beni öldürecekleri türden. .
" Telefonumu istiyorum.." diye mesaj attım.
" Karşılığında ne alacağım? " yazdı. .
" telefonuma kavuşunca düşünürüm. ?"
" Hımmm "
hım nedir arkadaş küfür eder gibi. . heyallahım. .
" yarın okulda aynı yerde " cevap geldi tekrar. .
Bir dakika ya beni kaçıran Uras'dı değil mi ya... ay ya keşke gitmeden önce isteseydim şimdi birde onun o sapıklıkları ile uğraş işin yoksa.. ama aslına bakarsanız iyi sonuçlarda doğura bilir bu olay. Mesela Eray görse kıskansa ... şimdi benim için ne mal bu kız diyeceksiniz biliyorum. . haklısınız ama aklımın kalbimle savaşında hep kalbime yeniliyorum ne yapayım. . ..
" orada mısın atarlı prenses. ?" mesajıyla gerçek dünyaya döndüm. .Bu kesin o Uras sapığı. .
" Evet maalesef. . Ayrıca beni kaçırdığın için sana kızgınım. ."
" Beni ispiyonlamasaydın. .sen kaşındın benim suçum yok.. . "
" suçlusun. . hatta seni nasıl saldılar ki.? müebbet yersin diye dua ediyordum. "
" her kuşun ettiği dua kabul olsa solucandan yürüyemezdik. "
" Bu söz böyle miydi? ."
" köpek olmak istiyorsun yani.. neyse ne prenses uykum var yarın görüşürüz. . daha benim rüyamda kızları görmem lazım "iyk ogh. . Allahım bu kuluna azcık akıl ver.. banada sabır. . ne günlere kaldım ya sabır dileniyorum resmen.. nerde o gençlik. .
kafede işleri bitirip çıktığımız da saat daha 23.12 ydi.
" göküz sen Ceyda ları adrese teslim et. . ben şurda taksiye biniyorum. "" gideceğin yer o kadar uzak mı? "
" var biraz mesafe. . gömdüm bay bay."
" normal insanlar önce öpüyor be vicdansızın kızı. "
taksiye binip kendimi Eray'ın kapısında bulmam yaklaşık 15 dakikamı aldı. .
Hayır yâni o olaydan sonra buraya gelmem büyük bir hata farkındayım ama kafamda deli sorular. . Bugün Uras bey beni kaçırdığın da Eray'ın arkadaşı Metin de oradaydı. .annemin meşhur sözü geldi hemen aklıma arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim .. insanı kötü yola çeken de arkadaşıdır. . kötü yoldan iyi yola çeken de. . sen sadece arkadaş seçimini iyi yap derdi.. bizim ki şimdi o hesap. . ne kadar dağılıp parçalara ayrılsamda ona birsey olmasını engellemek elimdeyken göz yummak bana göre değil. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
Teen FictionAşkın yasak olduğu gönüllerde aşkı yaşamak için çırpınıp duran iki genç kalp