7.BOLUM

48 10 0
                                    

yeni bir ben ..

Akdeniz Üniversitesi.

okulu tanımak için biraz keşfe çıktım. . Elif adında bir kızla tanıştım . bizim bölümden .. Telefon numaramı ona verip onunkinide kendime kaydettim. O derslige  giderken bende kantin benzeri bir yer ararken bir kafe buldum ..

Içerde pek kimse yok tu.. Herkes bahçeye atmış kendini bu sıcakta en doğru karar tabiki ..
Piştim ..

Üzerimde beyaz askılı altında pudra rengi kapri vardı. . Kıyafetler terden resmen üzerime yapıştı. . uf ne sıcak ya..A

Tam kantin de klimanin yakınında bir yer bulmuştum ki bir erkek bir kız oturdu.

Vazgeçip yanlarında ki masaya da ben geçtim. . çantada n parami çıkarıp kafamı önüme döndüm.

Eray ?

Yavaşça kalkıp yanına gittim elimi omzuna koyup.
Eray sen?

Yanındaki kız beni ezik bakislarla suzerek.

." sen kimsin ?" dedi..

"Ben Selin Eray in arkadasiyim. .

Beni onaylamasini beklercesine bakışlarını Eray a çevirdim. .
hiç bir tepki yoktu.. aklım karıştı.
kafasını kaldırıp bakmamisti bile.
Son bir umut Eray diyebildim

Bana öyle bir bakış attı ki .. Gözlerindeki siyahi insanı bogarken. sesi ndeki soğukluk korkutucuydu..Sanki daha önce hiç tanîsmamisiz gibi şaşkın ve bir okadar kızgın bakislarla. .

" kimsin?bak eğer ..

derin bir nefes alıp bıkkınlık ile nefesi ni verdikten sonra kızgın bakışlarını gözlerime kilitledi..

" Dün gece ki kız isen hiç havamda değilim. Git basimdan.

"NE "
"Sen .. sen beni ne sandın bee.. aptal şizofren gerizekalı ooo nedemek öyle bee.Kafayi siyirdin herhalde  ben Selin .İyi bak hatırlarsın gece ki kız olamiyacagimi."

Yanındaki kız sinirlendi ve öfkelendi gözleri dönmüş şekilde oturduğu sandalyede hışim la kalkıp kolumu kavradi. .

"Seni küçük orospu sen benim sevgilime  nasıl dokunursun. ..

"Ne ee ? sen ne ... " devamını getirme fırsatını bana vermeden söze karıştı Eray

" Boş ver tatlım hadi kalkalim. . buranin havası kaçtı. dedi Eray olduğundan şüphe duymaya başladığım çocuk. .
Kendimi savunamamistim . Resmen bana orospu dediler ve ben de aptal gibi Susup kaldım. .. Hala yaşadığım anın  şokuylaydim..
Nasi ya Eray di o . peki neden ole davrandı. karsisindakinin ben olduğunu sıktır et o asla bir bayana karşı kibarligini bozmazdı. .
Ve hele ki tek gecelik ilişki kişisi değildi..
Hayatımda görüp görebileceğiniz Kibarlık Budalası tabirine uyan nadir erkeklerdendir... Vücudu duruşu bunun tam zitti gibi olsada benim tanıdığım Eray kibarligini elden bırakmaz. .Ama şimdi o angut bana O  öyle ne ima etti .. Nasıl ya

Kampusden cikip kendimi yolun karşısındaki büfe de buldum.. Son üç aydır her gece yaptığım gibi bir kaç bira aldım. Musait küçük bi park bulunca teker teker yuvarlamaya başladım kaç tane içtim bilmiyorum.. ama hala Ayık gibiyim. Eray in dedikleri kulaklarımda cinliyordu..

Dün gece ., dün gece ki kız . Mal öküz salak . Hem bir gece yaşamış hemde geceyi yaşadığı kızı hatirlayamamis şizofren hastası nolacak.
Tam olarak neyine kızdım  ben bile bilmiyorum. Dün geceyi bir başka kıza dokunarak geçirmesine mi - ki düşüncesi bile mide bulandirici-  yoksa beni tek gecelik kızlarla aynı kefeye koyması mi?

İMKANSIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin