Uzun bir ara vermek zorunda(bir ay cık ) :,(
olduğum için sizden Özür dilerim. . umarım okumayı bırakmazsınız. . hataları varsa bölümün kusra bakmayın inanın bölümü bile zor tamamladım. . Maksat çok fazla hasret olmasın diye paylaştım. belki kısa bölüm atabilirim o bir aylık sürede belli olmaz .. Yorum ve isteklere bağlı. .Umarım yeni okuyucularım olur .. hepinizi seviyorum. .
sen ne yaptın bürütüs
Hani insanların asla yapmam dedikleri bir şeyler vardır. Ama sonra ne olmuşsa bir anda yapmaya karar verdikleri şey oluverir.. Nedendir bilinmez büyük konuştuğunda her zaman başına gelir ..atalarımız ne kadar da doğru söylemiş...* büyük lokma ye büyük laf söyleme*
işte benim şu anki durumu açıklayabilecek yegane cümle bu olurdu.." Eray neden ben? sen tek gitsen olmaz mı?"
" Olmaz Şirine. .. asıl görmek istedikleri tanımak istediklerini sensin.."
işte bu Bu cümlelerde konuşmanın son oluyordu ..1 saatlik süren yolculuk ardından yine o devasa büyüklükteki villanın önünde durduk. Tıpkı ilk geldiğim zaman ki gibi tedirgindim ...Sanki bir yerlerden birileri çıkıp aynı olayı bana tekrar yaşatacak. korku beynime o kadar çok hükmediyordu ki Eray'ın yanımdan kalkıp arabadan çıktığını ve hatta kapımı açtığını bile açtığında fark ediyordum.. bu evi ilk geldiğimde büyük bir bilinmezlik ve korku vardı.. şimdiki duygularımda pek farklı değildi yine aynı korku ve aynı bilinmezlik olduğu yerde katbekat daha fazla olarak duruyordu.. Eray durumumu fark etmiş olsa gerek omzuma attığı koluyla bana destek vermek istedi. gergin bir tebessümün ardından korktuğum o zili Bizzat ben Çaldım.. Kapıyı
Bütün sevecenliği ve Tonton yanakları ile Sevinç Teyze açtı..
Bizi sıcacık karşılayarak içeri Buyur etti ..Gözlerim daha salon Kapısına varmadan en büyük korkularımı yaşadığım aşağı inen merdivenlere takıldı ..Eray bir çok şeyi anlatmış olabilirdim ama bu evde beni kapattık ları o yerden haberi yoktu. . Olduğum yerde çivilendiğimi anlayan Eray �ki eliyle Omuzlarımı sıkıp ilerlememiz sağladı ..salona uzun uğraşlar ardından girdiğimizde bu sefer her şeyi farklıydı baş köşede değişmeyen yerde yine Nuri Bey yer alıyorken onun yanında seksi ve güçlü duruşuyla Gamze Hanım vardı.. salonun bir ucunda elindeki telefondan başını kaldırmış bize bakan bir Uras vardı. .Önce tam anlamasanda yüzündeki belirgin sert Mizaç daha sonra içten bir tebessüme kendini bıraktı ...bizi gördüğü an kalkıp yanımıza geldi.. benimle uğraşmayı da ihmal etmedi bana sarılırken kulağıma eğilip .."seni güçlü zannederdim bu kadar korkak olduğunu belli etme .. "
dedi ve geri çekildi yüzündeki sırıtmaya sinir olduğum yetmezmiş gibi bir de üzerine göz kırptı.. ölüm sebebi mübarek Herkese selam verip oturduğumuzda hizmetlilerde büyük masaya yiyecekleri getirmeye başladı.. Nuri beyle ilk tanışmamız dan sonra tekrar Karşılaştığınız bu anda daha farklı davranıyordu... Değişen neydi Bilmiyorum belki de üvey de olsam yiğeni olduğum için... Sofra kurulup herkese yerini aldığında içimdeki Korkular gitmek bilmiyordu.. sanki arkamda ensemde nefesini veren o aşağılık herif duruyor gibi tedirgindim. Tedirginliğim bu sefer sadece Eray'ın değil bütün Ev halkının dikkatini çekti.. Gamze Hanım olayı pek bilmediğinden benim bu evden kendimi rahatsız hissettiğimin sebebini merak ediyor olmalıydı büyük ihtimal... Uras ise kızgın bakışlarını babasından bir an bile çekmedi. . Korkularımı gördüğünde daha çok öfkelendi ..bunu Elinde sıkmakta olduğu Çataldan ve bembeyaz olan parmak Boğumlarından anlamak mümkündü.. daha sonra kafasını masanın altına çevirip oyalandı... Bense Altan tuttuğum koca elleri daha sıkı kavradım. Bana güven versinler diye sessiz geçen yemekten sonra salonda muhabbete koyulduk.. Gamze hanım sık ve eğlenceli sorularıyla beni rahatlatmaya çalışıyordu ... İstediği gibi de oldu soruları aklımı dağıttı. .Rahatlama olanak sağladı.. Muhabbet arasında bir çok şey konuşmuştuk öyle ki Uras ile olan o muhteşem tanışmayı bazı masum içeriklerle anlattık.. tanıştığımda beslediğim duyguları da dile getirince Nuri Bey dahil herkes gülmekten kendinden geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
Teen FictionAşkın yasak olduğu gönüllerde aşkı yaşamak için çırpınıp duran iki genç kalp