Το πρωί ξυπνάω και κοιτάω που βρίσκομαι δεν αναγνωρίζω το μέρος αμέσως σκηνές από την χθεσινή μέρα περνάνε από το μυαλό μου και φωνάζω. Ένας γιατρός μπαίνει μέσα και με κοιτάει.
''Γιατρέ που είναι ο αδελφός μου;'' τον ρώτησα και έσκυψε το κεφαλή του.
''Λυπάμαι δεσποινίς δεν τα κατάφερε στο χειρουργείο τους ο θεός να αναπαύσει την ψυχούλα του τα συλλυπητήρια μου''
''ΑΠΟΚΛΕΊΕΤΑΙ γιατρέ ο αδερφό μου είναι μόνο 9 ετών έχει όλη την ζωή μπροστά του δεν μπορεί να πέθανε ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ'' φώναξα και αισθάνθηκα ένα τσίμπημα στο χέρι μου σιγά σιγά τα βλέφαρά μου έκλειναν. Ακούω την φωνή του Αχιλλέα μου.
''Αχιλλέα μου εσύ εισαι;''
''Ναι Ευτυχία μου εγώ είμαι ο Αχιλλέας ο αδελφός σου μην στεναχωρηθείς όταν θα σου πουν πως έφυγα από την γη μην φοβάσαι είναι πολύ ωραία εδώ πάνω με τα αγγελάκια και τον θεούλη μας αγαπάει όλους μας εδώ πάνω μας έχει στην αγκαλιά του και μας προστατεύει δεν νιώθω πια αυτό τον πόνο μέσα μου είμαι καλά Ευτυχία μου.''
''Θα σε προστάτευα Αχιλλέα μου δεν θα πάθαινες τίποτα γιατί έφυγες με άφησες μόνη μου Αχιλλέα έμεινα ΜΟΝΗ''
''Οχι αδελφουλα δεν θα μέινεις ποτέ ΜΟΝΗ θα είμαι εγώ δίπλα σου θα έχεις και την Ελπίδα...Ευτυχία μου να χαμογελάς και να θυμάσαι ο σωματικός πόνος δεν έχει καμιά σχέση με τον ψυχικό σε αγαπώ πολύ και σε ευχαρίστω για αυτά τα υπέροχα 9 χρόνια ζωής που μου χάρισες''
''Αχιλλέα φοβάμαι... δεν θα αντέξω χωρίς εσένα σε παρακαλώ γύρνα πίσω αδελφούλη μου γύρνα άγγελε μου''
''Δεν υπάρχει γυρισμός Ευτυχία μου...Μην ξεχνάς μου έδωσες μια υπόσχεση αδελφούλα ελπίζω να την κρατήσεις τώρα πρέπει να φύγω θα τα ξανα πούμε σύντομα ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ''
''και εσύ άγγελε μου να προσέχεις σε αγαπώ πολύ''
''Αντίο Ευτυχία''
''Αντίο Αχιλλέα μου''
Ανοίγω σιγά σιγά τα μάτια μου και αντικρίζω πάλι τον γιατρό.
''Τουλάχιστον είναι καλά τώρα γιατρέ'' του είπα και μου χαμογέλασε.Βγαίνει από το δωμάτιο και κάτι λέει σε μια νοσοκόμα.
''Μία δεσποινίς Ελπίδα Νικολάου είναι έξω και θέλει να σας δει να περάσει;'' με ρωτάει η νοσοκόμα.
''Αν επιτρέπεται'' λέω και μου γνέφει καταφατικά.
''Ευτυχίααα αγάπη μου είσαι καλά;'' μπαίνει η ελπίδα μέσα στο δωμάτιο την κοιτάω στα μάτια και βλέπω πως είναι κατακκόκινα και πρισμένα.
YOU ARE READING
Μείνε Δυνατή
Teen Fiction"Η Ευτυχία μια κοπέλα τόσο ίδια μα τόσο διαφορετική από τις υπόλοιπες. Η Ευτυχία θα είναι η πρωταγωνήστρια της ιστορίας που θα διαβάσετε. Ζει μια ζωή με πολλά βάσανα παρόλο που είναι μόλις 16 ετών και πάει Β'Λυκείου έχει περάσει δύσκολες καταστάσεις...