Χωρίς να χάνω χρόνο μπαίνω μέσα στο αμάξι και την κοιτάζω με ερωτηματικά.
''Πως;'' ψέλλισα.
''Αδερφός μου είναι ρε Ευτυχία, μπορώ να τον ψυχολογήσω, ήξερα πως θα σε φέρει εδώ, είναι πολύ ξεχωριστό το μέρος αυτό για εκείνον. Είναι ερωτευμένος μαζί σου...Αυτά τα δύο χρόνια που ήμασταν Αμερική στην μητέρα μας κάθε μέρα ήταν χάλια, με άλλη κάθε βράδυ...Δεν γίνεται να μην νιώθεις τίποτα για αυτόν το βλέπω στα μάτια σου, πονάς!'' είπε και κοίταξα την Γαβριέλα περίεργα.
'' Γαβριέλα δεν ξέρω αν μπορώ να το συζητήσω μαζί σου.''
''Ευτυχία εκτός από αδερφή του, είμαι και κορίτσι μπορεί να σου ακούγεται περίεργο αλλά ξέρω πως νιώθεις...Πρέπει να με εμπιστευτείς, μπορεί να μην με ξέρεις και από χθες αλλά αυτές τις 5 ώρες που θα είμαστε μαζί μπορούμε να το συζητήσουμε.'' είπε και απελευθέρωσα τα δάκρυά μου.
''Γαβριέλα νιώθω τόσο γαμημένα χάλια... Με τον Τεο είμαι ερωτευμένη, Έρωτας είναι το απαραίτητο του άλλου, τα μάτια που βυθίζονται, το δέρμα που ηλεκτρίζεται στο άγγιγμα. Το σε θέλω πιο πολύ από όσο έχω. Τον θέλω τόσο πολύ...αυτά τα δύο χρόνια που είχε φύγει νόμιζα πως τον είχα ξεπεράσει, μόλις ξανά είδα τα μάτια του, θυμήθηκα τον λόγο για τον οποίο τον ερωτεύτηκα τον ΑΓΑΠΩ! ΓΑΜΩΤΟΟΟΟ!'' είπα και ξέσπασα σε κλάματα.
Η Γαβριέλα σταμάτησε το αυτοκίνητο σε μία άκρη, με πήρε αγκαλιά και δεν είπε τίποτα απλά με πήρε αγκαλιά. Μετά από αρκετή ώρα σταμάτησα να κλαίω με λυγμούς και την κοίταξα.
''Γιατί κάθεσαι με ακούς και μετά μου συμπαραστέκεσαι;''
''Γιατί σε συμπαθώ'' είπε και μου έσκασε ένα χαμόγελο. Άρχισα να γελάω μαζί της και γελούσε και αυτή.
''Δεν είσαι τόσο κακιά, όσο δείχνεις.'' είπα και με αγκάλιασε.
''Χαχα κανείς δεν είναι αυτό που φαίνεται, πολλές φορές φοράμε μια αόρατη μάσκα, θέλουμε να προστατεύσουμε τον εαυτό μας από τους κινδύνους. Πολλές φορές άνθρωποι έρχονται στην ζωή μας σαν μια απειλή κάτι πρέπει να κάνουμε για αυτό!'' είπε και της χαμογέλασα είναι τόσο δυναμική τόσο καλή, ένας υπέροχος άνθρωπος.
YOU ARE READING
Μείνε Δυνατή
Teen Fiction"Η Ευτυχία μια κοπέλα τόσο ίδια μα τόσο διαφορετική από τις υπόλοιπες. Η Ευτυχία θα είναι η πρωταγωνήστρια της ιστορίας που θα διαβάσετε. Ζει μια ζωή με πολλά βάσανα παρόλο που είναι μόλις 16 ετών και πάει Β'Λυκείου έχει περάσει δύσκολες καταστάσεις...