Σηκώνομαι από το κρεβάτι, την προσοχή μου την τράβηξε μία φωτογραφία στην οποία απεικονιζόταν μία οικογένεια το αγόρι είχε καστανά μάτια και μαλλιά στην αγκαλιά του κρατούσε ένα κοριτσάκι νομίζω στην ίδια ηλικία με καστανά μαλλιά και καταγάλανα μάτια σαν αυτά της Γαβριέλας πίσω από αυτά τα χαριτωμένα παιδάκια είδα ένα ζευγάρι, λογικά θα ήταν οι γονείς τους.Έδειχναν πολύ χαρούμενοι και ευτυχισμένοι, πολλοί θα ζήλευαν τέτοια ευτυχία.
Πήγα να την πάρω στα χέρια μου αλλά πρόλαβε και μπήκε στο δωμάτιο ο Τεο, με κοίταξε περίεργα και με πλησίασε.
''Πόση ώρα είσαι ξύπνια;'' Με ρώτησε απότομα.
''Πρώτον Καλημέρα και σε σένα, και δεύτερον πρωινό και γρήγορα'' είπα και ξάπλωσα στο κρεβάτι με κοιτούσε παράξενα γύρισε την πλάτη του προς εμένα χαμογέλασε και έφυγε από το δωμάτιο.
Το χαμόγελο του είναι τόσο γαμημένα όμορφο, μπορεί να έχει παίξει μαζί μου αλλά τα συναισθήματα μου είναι πολύ δυνατά για αυτόν. Δεν μπορώ να τον εμπιστευτώ ξανά, τουλάχιστον όχι τόσο γρήγορα και εύκολα, αλλά δεν σημαίνει πως δεν τον έχω συγχωρέσει για τα ψέματα που μου έλεγε τότε. Μπορεί να πίστευα πως ήταν ερωτευμένος μαζί μου, και πως μπορεί να με αγαπούσε έστω και λιγάκι αλλά περνούσα πολύ όμορφα εκείνες τις στιγμές που ήμασταν μαζί.
Μου έχουν λείψει τα φιλιά του, οι αγκαλιές του, οι στιγμές μας. Οφείλω να παραδεχτώ την αλήθεια, τουλάχιστον στον εαυτό μου δεν μπορώ να κρύβομαι πάντα πίσω από το δαχτυλάκι μου. Έχει μπει σε ένα μικρό αλλά ισχυρό μέρος της καρδιάς μου...Δεν μπορώ να τον βγάλω από μέσα μου προσπαθούσα δύο ολόκληρα χρόνια και δεν τα κατάφερα...
Ίσως φταίω εγώ! Ίσως η ζωή! Ίσως η μοίρα που μας φέρνει μαζί! Ποιος ξέρει;
Καιρός να πάρω κάποιες απαντήσεις.
Στο δωμάτιο, ύστερα από αρκετά λεπτά μπαίνει ο Τεο με έναν δίσκο με φαγητό, κρουασάν με μερέντα, κουλούρι, χυμό, τοστ και άλλα.
'' Αωω όλα αυτά για μένα; Δεν έπρεπε!'' είπα και πήρα τον δίσκο από τα χέρια του.
'' Ευτυχία φάε. Πάω να κάνω ένα μπάνιο και έρχομαι για να μιλήσουμε έχουμε να πούμε πολλά.'' είπε και βγήκε από το δωμάτιο.
Έφαγα κάποια από αυτά που είχε ο δίσκος, ήταν πραγματικά υπέροχα άλλο να τα βλέπεις και άλλο να τα γεύεσαι.
Προβληματίστηκα με την συμπεριφορά του Τεο, δεν ξέρω γιατί με έφερε εδώ και έχω και μια Ελπίδα που πρέπει να ενημερώσω για να μην ανησυχεί, έχω και έναν Βασίλη που θα περιμένει τηλέφωνο μου για να δει πως είμαι και δεν έχω το κινητό μου ΓΑΜΩΤΟ!
YOU ARE READING
Μείνε Δυνατή
Teen Fiction"Η Ευτυχία μια κοπέλα τόσο ίδια μα τόσο διαφορετική από τις υπόλοιπες. Η Ευτυχία θα είναι η πρωταγωνήστρια της ιστορίας που θα διαβάσετε. Ζει μια ζωή με πολλά βάσανα παρόλο που είναι μόλις 16 ετών και πάει Β'Λυκείου έχει περάσει δύσκολες καταστάσεις...