ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΜΙΚΡΟ ΓΤ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΑ.
ΣΥΓΝΩΜΗ :(Η ημερα κυλησε πολυ χαλαρα...στο σχολειο δν πηγα γιατι εκανα βολτες με το αμαξι του Γιωργου και τι βολτες... Τελος παντων εκανα κατι νεα κολπα και ημουν ετοιμη για τ βραδακυ. Πειρα τον Αχιλλεα απο το σχολειο και πηγαμε σπιτι.
"Θα σε παρω τηλεφωνο το βραδυ να ερθεις να με παρεις" ειπα στον γιωργο και εφυγε.
"Πως περασες την μερα σου αγαπη μου;"
"Καλαα εσυ;"
"Μια χαραα θες να παμε για σουβλακια;" του ειπα για να δω αυτο το υπεροχο χαμογελο του ειναι πολυ κατσουφης απο το πρωι και φταιει ο Μακης και η Τανια.
"Παμεεεεεε" μ ειπε και με αγκαλιασε.
Ο Αχιλλεας ειναι η ζωη μου αν παθει κατι δεν ξερω τ θα κανω αυτο το υπεροχο χαμογελο του μου δινει δυναμη να σηκωθω απο το κρεβατι και να συνεχισω... ζω για να δω τον αγγελο μου να μεγαλωνει του αξιζουν τα καλυτερα.
Ανεβηκαμεε πανω και αφησαμε τις τσαντες πειρα πορτοφολι κινητο κλειδια κ φυγαμε.
"Μακαρι να ειχες αυτοκινητο"
"Χαχαχ τοσο πολυ βαριεσαι να περπατησεις;"
"Ναιι πφφφ"
"Μμ μπορει και να εχω" του ειπα και γελασα
"Δεν γινεσαι αστεια"
"Μμμ παμε να φαμε πειναω"
"Ναιιι στην μαμα ειπες πως θα αργησουμε;"
"Θα την παρω τηλεφωνο σε λιγο"
Καθομουν με τομ Αχιλλεα και τρωγαμε τα σουβλακια μας χαζογελουσαμε και ειχα ξεχασει να παρω τηλεφωνο την Τανια.
περασε κανα μισαωρο και πειραμε τον δρομο για το σπιτι."Σαρεσε η βολτα μας;" ειπα στον μικρο μ αδερφο.
"Παρα πολυ" μ ειπε και μου εκανε νοημα να χαμηλωσω.
"Τα παντα για σενα αγγελε μου" του ειπα καο του εδωσα ενα τρυφερο φιλι στο μαγουλο.
Περπατησαμε κανα δεκα λεπτο ωσπου φτασαμε ανεβηκαμε τθς σκαλες και την στιγμη που πηγα να ανοιξω την πορτα με προλαβε καποιος.Μπηκαμε μεσα αλλα κανεις δν ηταν πισω απο την πορτα.
"Τανια εισαι εδω;" φωναξα μα δεν πειρα απαντηση.
"Η τανια πηγε να παρει μπυρες ευτυχια ελα να μου κανεις μασαζ"
Ο μακης αυτος μ ελειπε τωρα."Δεν γαμιεσαι λεω εγω;" ειπα κ πηγα να φυγω μα ενα χερι χτυπησε δυνατα το προσωπο μου και επεσα κατω.
"Αχιλλεα μπες μεσα στο δωματιο κλειδωσε και μην ανοιξεις θα ερθω εγω σε λιγο οτι και να ακουσεις μην ανοιξεις"
"Μα ευτυχια...."
"ΤΩΡΑ" φωναξα και εκανε οτι του ειπα.
Σηκωθηκα τιναξα τα ρουχα μου και τον εφτισα.
"Ακου να σου πω Μακη...πρωτον δεν θα ξανα απλωσεις χερι πανω μου και δευτερον δν θα ξανα αγγιξεις τον αχιλλεα γιατι θα σε κανω να μετανιωσεις την στιγμη και την ωρα που γεννηθηκες ΑΚΟΥΣΕΣ;" αρχησε να γελαει ειρωνικα.
"Κοριτσακι μαζεψε την γλωσιτσα σου γιατι δεν εχω σε τιποτα να στην κοψω οτι γουαταρω θα κανω καταλαβες; Τωρα βγαλε τον σκασμο και γδυσου"
"Μην εισαι μαλακας Μακη δεν προκειται και το ξερεις..."
"Ειπα ΤΩΡΑ αν θελεις να ζησεις"
"Για χτυπα ρε αντρα ΧΤΥΠΑ τι φοβασαι;"
Δεν προλαβα να κουνηθω και με εποιασε απο τα μαλλια και με πεταξε κατω πηγα να σηκωθω μα μς κλοτσησε δυνατα στο στομαχι.
"Μονο αυτο μπορεις να κανεις;"
Τον κοιταξα με ειρωνικο υφακι και γελασα."Σκασε γιατι ο επομενος θα ειναι ο αδελφος σου"
Τοτε σηκωθηκα τον πειρα απο τον γιακα και του ψυθιρησα
"Αν θες να βγεις ζωντανος απο δω μεσα να προσεχεις τι κανεις και τι λες για τον αδελφο μου δεν εχω σε τιποτα να φυγω και να τον παρω μαζι μου" και τον εριξα κατω με δυναμη καθως προσγηωθηκε μια μπουνια στο προσωπο του.
"Αγνωριστο θα σε κανω ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;" του φωναξα και μπηκα στο δωματιο.
"Θα μου το πληρωσεις αυτο" ειπε βροντηξε τν πορτα κ εφυγε.
"Αχιλλεα μην κλαις γαμωτο εδω ειμαι και ειμαι καλα ΜΗΝ ΚΛΑΙΣ."
"Ευτυχια σσσσ κανε υσηχια θα επιστρεψει η μαμα και θα μας χτυπησει"
"Δεν θα επιτρεψω να σε αγγιξει αγγελε μου κοιμησου εγω εχω μκα δουλεια θα επιστρεψω το πρωι σαγαπω πολυ" του ειπα τον φιλησα γλυκα και πηγα να κανω ενα γρηγορο μπανιο.
Μολις βγηκα απο το μπανιο εβαλα τα ρουχα *φωτογραφια*
Πειρα τν γιωργο τηλεφωνο κ κατεβηκα κατω.
VOUS LISEZ
Μείνε Δυνατή
Roman pour Adolescents"Η Ευτυχία μια κοπέλα τόσο ίδια μα τόσο διαφορετική από τις υπόλοιπες. Η Ευτυχία θα είναι η πρωταγωνήστρια της ιστορίας που θα διαβάσετε. Ζει μια ζωή με πολλά βάσανα παρόλο που είναι μόλις 16 ετών και πάει Β'Λυκείου έχει περάσει δύσκολες καταστάσεις...