Ο Γιώργος μόλις κατάλαβε τι τον ρώτησα σηκώθηκε και πήρε αγκαλιά την Ελπίδα την φίλησε γλυκά στα χείλη και την κράτησε στην αγκαλιά του. Αυτή η κοκκινομάλλα δεν παραξενεύτηκε και πολύ όταν μας είδε , γύρισε μας κοίταξε έναν έναν στα μάτια και μόλις συνάντησε τα μάτια μου με κοίταξε επίμονα σαν να ήθελε να μάθει κάτι, σαν να είδε κάτι παράξενο και προσπαθούσε να το αποτυπώσει και να πάρει στοιχεία.
''Άστο βρε Γιώργο, θα σηστηθώ εγώ η ίδια αυτοπροσώπως, Είμαι η Γαβριέλα Γεωργίου αδερφή του Τέο'' είπε και πετάχτηκε ο Βασίλης.
''Από μας τι θέλεις; γιατί βρίσκεσαι εδώ;'' ρώτησε και η Γαβριέλα έσφιξε τις γροθιές της.
''Άκου να σου πω αγοράκι μου, βρίσκομαι εδώ μόνο και μόνο για να σας προειδοποιήσω. Μην νομίζετε ο,τι σας συμπαθώ αλλά χρωστούσα μια χάρη στον Γιώργο και είπα να του το ξεπληρώσω σήμερα. Για αυτό ακούστε προσεκτικά τι θα σας πω'' είπε και ο Βασίλης την ξανά διέκοψε.
''Πες μας κοπέλα μου, μην καθυστερείς.'' είπε και η Γαβριέλα ήταν έτοιμη να του ορμήσει.
''Βασίλη ΣΚΑΣΕ και άκου!'' φώναξε ο Γιώργος, αμέσως ο Βασίλης σταμάτησε και ο Γιώργος έκανε νόημα στην Γαβριέλα να ξεκινήσει.
''Λοιπόν εγώ είμαι μέσα στην συμμορία του, όπως ξέρετε προσπαθούσαμε εδώ και 2 χρόνια να σας αποκλείσουμε από παντού. Αγώνες, εμπόριο όπλων ναρκωτικών, ξέρετε τα γνωστά. Ο αρχικός μας στόχος ήταν η Λυδία και όπως βλέπετε τα καταφέραμε, ο Τέο της την έπεσε μόνο και μόνο για να μαθαίνουμε τα πάντα για εσάς, ήξερε πως είναι τσιμπημένη μαζί του και το εκμεταλεύτηκε. Σας πείραμε πολλές δουλειές και το ξέρετε, ο Τεο τα είχε όλα τέλεια σχεδιασμένα, ακόμη και το φιλί στο πάρκο για να δείτε πως η Λυδία σας πρόδωσε.
Λοιπόν μόλις μάθαμε πως ξανά γύρισε η Ευτυχία ο Τεο θύμωσε και μέθυσε ήταν με τα υπόλοιπα παιδιά της ομάδας και σχεδίαζαν να σας βγάλουν από την μέση ΟΛΟΥΣ! Τέλος πάντων την επόμενη μάθαμε πως διαλύθηκε η συμμορία σας και χαρήκαμε όλοι μας διότι θα ήμασταν οι καλύτεροι της πόλης. Δύο μέλη της πρώην συμμορίας σας ήρθαν σε επαφή με τον Τεο για να τους δώσει κάτι χρωστούμενα. Ο Τεο το εκμεταλεύτηκε, τους υποσχέθηκε αυτοκίνητα, όπλα, δράση , λευτά και όπως καταλάβατε με τον όρο να μην ξανά έρθουν σε επαφή μαζί σας. Ο Πέτρος με τον Άλεξ δεν μπόρεσαν αντισταθούν ήταν μεγάλη η προσφορά αλλά σας αγαπάνε και σας νοιάζονται.'' μας είπε και εγώ είχα μείνει με ανοιχτό το στόμα δεν πιστεύω πόσο καθίκι μπορεί να είναι ο Τεο.
YOU ARE READING
Μείνε Δυνατή
Teen Fiction"Η Ευτυχία μια κοπέλα τόσο ίδια μα τόσο διαφορετική από τις υπόλοιπες. Η Ευτυχία θα είναι η πρωταγωνήστρια της ιστορίας που θα διαβάσετε. Ζει μια ζωή με πολλά βάσανα παρόλο που είναι μόλις 16 ετών και πάει Β'Λυκείου έχει περάσει δύσκολες καταστάσεις...