κεφάλαιο20

2.8K 326 20
                                    

Αποκοιμήθηκα αγκαλιά με τον Βασίλη, ξύπνησα και είδα πως είχε πάει 18:00 σηκώθηκα αμέσως για να πάρω τηλέφωνο την Ελπίδα.

"Ελπίδα μουυ τι κάνεις:"

"Εδώ αγκαλίτσα με έναν γόη" είπε και χαχάνησε.

" Τι ώρα θα βγούμε;" ρώτησα και είδα τον Βασίλη να κουνιέται από την θέση του.

" 22:00 να είστε έξω από σπίτι μου" είπε και μου το έκλεισε.

Γύρισα την πλάτη μου και έπεσα πάνω στον Βασίλη.

"Κάνε στην άκρη ψηλέ"

"Για πού το έβαλες μικρή;"

"Λέω να βγω σήμερα γιατί έχω γενέθλια θα μου κάνετε την τιμή να παρεβρεθήτε μαζί μας;" τον ρώτησα παιχνιδιάρηκα.

Δεν είπε κάτι,με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω και είδε πως φορούσα μόνο μια μπλούζα του η οποία έφτανε μια παλάμη κάτω από τους μοιρούς μου, δάγκωσε το κάτω χείλος του και έφυγε από το δωμάτιο μουρμορίζοντας κάτι λόγια που δεν πολύ  κατάλαβα.

Κατέβηκα κάτω και τον είδα να κάθεται ξαπλωμένος στο σαλόνι, χαζεύοντας στην τηλεώραση με ένα τοστ στο χέρι.Είχε σε κοινή θέα τους κοιλιακούς του. Δεν κατάλαβα πως τον χάζευα και με πήρε είδηση.

"Βλέπεις κάτι που σου αρέσει;"

"Κάτι πιο ηλίθιο δεν βρήκες να πεις;" του είπα και πήγα να κάτσω.

"Μπα. Ετοιμάσου διότι θέλω πριν πάμε να γιορτάσουμε να βγούμε για φαγητό...οι δυο μας" είπε και αυτόματα κοκκίνησα. Δεν μπορώ να καταλάβω πως με επηρεάζει τόσο πολύ. Εγώ δεν ήμουν έτσι μετά την αποτυχημένη μου σχέση με τον Τεο. Δεν κοκκινιζα με κατι τετοια, αυτο το παιδι εχει πολυ επιδραση πανω μου.

"Εισαι πολυ γλυκια οταν κοκκινηζεις" μου ειπε

"Βασιλη...σταματα" του ειπα αγριοκοιτοντας τον.

Σηκωθηκα απο τον καναπε και πηγα στο μπανιο, εκανα ενα πολυ ωραιο αφρολουτρο που με  χαλαρωσε, ελουσα τα μακρυα καστανοξανθα μαλλια μου με ενα υπεροχο σαμπουαν με μοναδικη μυρωδια. Βγηκα απο το μπανιο με μια πετσετα γυρω απο το σωμα μου,μπηκα στο δωματιο του Βασιλη και τον ειδα να καθεται στο κρεβατι.

"Βασιλη βγες εξω" ειπα και τον αγριοκοιταξα.

"Γιατι βρε μωρο μου αφου δεν θα δω κατι που δεν εχω δει" ειπε και μου εδωσε ενα πεταχτο φιλι. Πηρε μια πετσετα και πηγε για μπανιο.

Καθως αυτος εκανε μπανιο εγω ετοιμαζομουν. Έβαλα ένα ασπρο τοπακι που τόνιζε το στήθος μου ,ενα ασπρο τζιν να κολακεύει τις καμπύλες μου και μια ζακετα γκρι για να μην προκαλώ και πάρα πολύ,  ενα κολιε και τις μαυρες μου γοβες.Τα μαλλια τα έκανα μπούκλες και τα άφησα κάτω. Έβαλα μάσκαρα, eyeliner,και κόκκινο έντονο κραγιον.

Μείνε ΔυνατήWhere stories live. Discover now