κεφαλαιο11

3K 368 25
                                    

''Είστε συγγενής;'' Πλάκα μου κάνει; θα τον σκοτώσω.


'' ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ; ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ;''


''Ηρέμισαι κοπέλα μου μια χαρά είναι τον σώσαμε ευτυχώς τον έφερες εγκαίρως χρείαζεται ξεκούραση για 1 βδομάδα να μην υποστεί δύσκολες και βίες καταστάσεις να προσέξεις την διατροφή του πρέπει να πάρει μερικά κιλά κατα τα άλλα όλα καλά'' Νομίζει πως είναι αστείος τι Μαλάκας θεέ μου.


''Μάλιστα ευχαριστούμε πολύ... μπορώ να τον πάρω σήμερα;''


''Καλό θα ήταν να μείνει εδώ αλλά αν είναι ανάγκη θα του δώσω εξητήρειο πες μου τι θες''


''Θα ήταν εύκολο να του το δίνατε;'' σε παρακαλώ θεέ μου κάνε να πει ναι.


''Το ήξερα πως θα το έλεγες πήγαινε να τον πάρεις θα τα κανονίσω εγώ Ευτυχία''


''Μα πως ξέρεις το ονομ..''


''Σςςς μην λες πολλά απλά πήγαινε'' Περίεργο αυτό αλλά δεν θα κάτσω να το αναλύσω πρέπει να πάω στον Αχιλλέα μου με χρειάζεται...


Μπαίνω στο απαίσιο αυτό δωμάτιο παίρνω τον Αχιλλέα στην αγκαλιά μου και βγαίνω από το νοσοκομείο τον βάζω στο κάθισμα του αυτοκινήτου και τον σκεπάζω όσο μπορώ με το μπουφάν μου ανάβω την θέρμανση και ξεκινώ να πάω Σέρρες.


Καθώς οδηγώ κάποιος με παίρνει τηλέφωνο.


''Ποιος είναι;''


''Ευτυχία που είσαι γιατί δεν ήρθες από το μαγαζί σε περίμενα και ''


''Ελπίδα ο Αχιλλέας ήταν χειρουργέιο πάω Σέρρες στον μπαμπά πρέπει να μιλήσω μαζί του θα γυρίσω αύριο θα μείνω σε ξενοδοχείο εκεί πέρα μην τίποτα σε κανέναν μόνο στον Γιώργο αν ρωτήσει σε παρακαλώ μην ρωτήσεις κάτι σαγαπώ πολύ θα τα πούμε αύριο''


''Ευτυχία είναι καλά;'' είπε και κατάλαβα πως έκλαιγε


''όχι ελπίδα ο άγγελος μου υποφέρει αυτό το παιδί είναι μόνο 9 ετών και έχει ξυλοδαρθεί από τον πατριό του και την μητέρα του επειδή υπερασπίστηκε τα θέλω του επειδή είναι παιδί και θέλει να παίξει μα αντί να του χαρίσουν μία μεγάλη αγκαλιά και ένα φιλί του χαρίζουν βίαιες πράξεις τα παιδιά στο σχολείο τον αποκαλούν μπάσταρδο επειδή δεν έχουν δει τον πατέρα του Ελπίδα ο άγγελος μου δεν είναι καλά υποφέρει ο γιατρός μου είπε πως δεν τρώει σωστά μου είπε με έμμεσο τρόπο πως κοντεύει να πάθει τροφική ανορεξία δεν ξέρω τι να κάνω δεν μου αξίζει ένας τέτοιος άγγελος δεν του αξίζει τέτοια ζωή ΓΙΑΤΙ Ελπίδα ΓΙΑΤΙ είναι μόνο ένα παιδί δεν έχει κάνει κακό σε κανέναν.''

Μείνε ΔυνατήOù les histoires vivent. Découvrez maintenant