[30]

3.9K 199 26
                                    

Capitol dedicat pentru: URSSULETT

Își puse cele necesare pentru ședință, cu toate că știa ce va urma să facă, și nu ceva cum toată lumea care a auzit că Sara Middlesex face meditații la biologie. A coborât în living, spunându-i mamei sale, că vor face de această dată lecția acasă la Zayn.

Ceasul arăta ora 3pm. Într-adevăr, era cam devreme, dar pofta față de domnul Malik era atât de mare, încât decise să vină cu o oră înainte.

Învățase aproape toată noaptea, doar pentru a-și mulțumi tatăl, care îi promise o recompensă, exact pe gustul Sarei.

Mica ei nebunie, o împinse să intre în casă fără a mai suna la ușă, iar spre norocul său, era deschisă.

Își amintise de îndată ce a intrat în casa profesorului, că a mai comis-o o dată. Chiar și așa, îi plăcuse ce a urmat în acea zi.

Tiptil, urcase scările, și deschise ușa dormitorului unde cu nu mult timp în urmă, Zayn a făcut-o a lui. Ziua în care și-a pierdut puritatea, cu omul pe care a ajuns să îl iubească, într-un timp foarte scurt.

Gemetele ce se auzeau în timpanele Sarei, nu erau cunoscute. Nu le mai auzise până acum vreodată.

Inima îi începuse să bată tare, iar picioarele să devină foarte moi, din momentul în care ochii săi căprui întâlnise două perechi de ochi, unii căprui și foarte familiari, și ceilalți de un albastru închis, aparțind unei femei de vreo douăzeci și trei de ani, blonde.

Corpul profesorului era prăbușit pe al femeii misterioase, iar gura lui era acaparată de cea a blondei. Picioarele ei erau încolăcite de bazinul lui, care intra ușor între picioarele lungi și subțiri ale ei.

Ochii fetei devenise întunecați precum noaptea. Avea lacrimi ce se prelingeau pe obrajii roșii de furie și îndelungul gâtului.

Brusc, privirea bărbatului îi cade spre ușă, unde micuța fetișcană avea inima sfâșiată. O dase pe femeia cu care își înșelase eleva ( ce fel sunăăă =]]] ). Sara își șterse lacrimile cu dosul palmei, părăsind locul în care fuse trădată.

------------------

Spre că v-a plăcut. Vă țin în suspans până în weekend.
Credeți-mă, mi-aș dori să pun mai devreme, dar școala nu-mi permite, mai ales la chimie și biologie. Csf, dacă m-a pus drq să dau la chimie-biologie.

Vă pup și vă aștept părerile.

Apropo, m-am înscris cu cartea la « Romanian Book
Awards » a lui -peazer.

Sper că pot conta pe votul vostru (atunci când va fi nevoie)

Body On Me ( Z.M. daddy kink )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum