[68]

2.5K 138 26
                                    

Dedicat pentru: DenisaGoja

Se trezise buimacă. Ochii îi erau roşii, iar machiajul împrăștiat. Capul o durea la fel ca şi picioarele. Se dase jos din pat şi pornise către zgomotul produs în uşa din lemn de la intrare. Ceasul arăta 2:46am. Cine ar fi putut produce acele zgomote, dacă nu...

- Zayn! Ce cauți aici?, întrebase Sara somnoroasă.

Pe moment nici nu-şi mai dăduse seama că a ei costumație nu era altceva decât un sutien, indispensabili şi dres.

- Nu puteam să ratez asta., spuse jucăuș arătând spre vestimentația ei miraculoasă.

Îşi frecase ochii şi procesând cele spuse de Zayn, îşi dase seama de cum s-a băgat dimineața în pat când a venit de la al ei majorat.

Zayn stătuse până la sfârşit. El nu o fi dormit deloc?, se întrebase fata.
Ațipise cei drept două ore, dar voia să o vadă. Voia să o vadă nemachiată, cu rimelul scurs şi rujul roşu întins pe ale ei buze dulci ce abia aştepta Zayn să i le devoreze. Doar atât. Dar niciodată nu s-ar fi aşteptat să o vadă purtând aşa ceva. O văzuse golă, şi o iubea. Dar văzând-o doar într-un sutien şi chiloți iar peste un dres tras, o iubea şi mai mult. Ba chiar, fanteziile lui veneau când o vedea îmbrăcată total. Emana mister iar asta lui îi plăcea.

- Upsi!, se ruşinase fata, luând la întâmplare o pernă unde şi-o puse pe corp.

- Te ador! Pur şi simplu te ador., spuse el, luând perna.

Buzele lui dornice se lipise de ale ei. Cum le ştia, ele erau. Dulci şi moi, gustoase şi pline. Simțea nevoia de a o săruta încă de la petrecere, dar nu putuse asta.

- Unde sunt ai tăi?, întrebase Zayn printre sărut. Intervenise frica, frica de a nu fi descoperiți.

- Plecați la bunica!, zâmbise larg.

----------------------------

Urmează capitolul 69. Nu va fi unul cu *, căci:

1. Nu aş ştii să spun
2. Consider acest capitolul este unul de dragoste, unde voi spune sentimentele ce ei le simt din perspectiva ambilor protagoniști.

Vă pup dulce, şi desigur vă aştept părerile pro şi contra. 😘😘❤❤💋💋



Body On Me ( Z.M. daddy kink )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum