[90]

1.7K 92 35
                                    

Dedicat: BiancaAnnaaa

Auzind ce voia să obțină, se dase jos din pat şi în câteva minute se pregătise. Îşi şterse lacrimile şi se pocni de câteva ori peste față cu apă.

Coborâse jos. Ochii părinților săi erau pe ea. Nu ştia cum să o privească, cu milă sau cu dezgust. Într-adevăr, era puțină ceață în mintea adulților, dar nu voiau să o asculte. Ei credeau doar un singur lucru, acela că fiica lor a fost obligată de bărbat să facă asta. A, da. Îşi dăduse seama că între ei fuse relații sexuale.

- Sara, mă bucur că ai coborât!, spuse mama ei cu o oarecare milă în voce.

Venise lângă Sara şi încercând să-i atingă obrajii, fata o refuzase, Rebecca rămânând stană.

- Unde pleci?, o întrebă tatăl său văzând că silueta conturată a fiicei lui se îndreptase spre uşă.

Ea se întorsese spre tatăl ei, şi cu o urmă de dispreț se uitase la el, răspunzându-i:

- Să îmi văd bărbatul pe care voi mi l-ați băgat la închisoare.

- Sara, ascultă bine, dacă pleci pe uşa aia uiți de familia asta, de casă de tot!, strigase mama ei.

Pur şi simplu, îi era indiferent. Fie că stătea cu ei în casă, fie că stătea pe străzi, tot aia era.

- Perfect! Mi se pare destul de bine. La dracu' cu familia asta, Rebecca!, spuse ea şi deschizând uşa plecă cu inima împăcată din casa unde locuise 18 ani şi din viața părinților săi.

Rebecca începu să plângă, Rob încercând să o calmeze.

- Blestemat să fii Mr. Malik. Mi-ai luat  tot ce iubeam. Vei putrezi în pușcărie!

Luase autobuzul care o lăsase la două minute de poliție. Îl zări pe David care era destul de agitat. Fugise spre el şi îi luă trupul masiv în brațe începând să plângă.

- Sara, promit că rezolvăm asta. Nu mai plânge., spuse el calm. Pari slăbită, hai să mâncăm ceva.

- Nu mănânc nimic, trebuie să intru la Zayn!, spuse fata suspinând.

- Totul este aranjat. Ai la dispoziție o jumătate de oră să vorbeşti şi să îi spui planul.

- Plan? Ce plan?

- Când mâncăm ți-l spun.

Şi acceptase. Se duse să mănânce. Chiar îi era foame, şi simțea că nu mai are nicio putere dacă nu va mânca ceva....

Body On Me ( Z.M. daddy kink )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum