[72]

2.3K 149 30
                                    

Dedicat pentru: MDanaM

Noaptea se lăsase peste orașul Bradford. Iar o dată cu asta, Moş Ene venise şi pe la pleoapele Sarei.

Drumul nu era cine ştie ce lung, fiind destul de aproape de locuințele celor doi.

Văzând că Sara mai are puțin şi intră în lumea viselor, mâna lui dreaptă lăsase volanul în cealaltă şi se poziționase pe piciorul dezgolit al fetei. Un fior lung şi intens o pătrunse, întrucât, somnul îi dispăruse ca prin minune. Ochii ei se ațintise asupra piciorului învelit în mâna lui Zayn.

Nu înțelegea un lucru: cum de o atingere, practic banală, îi poate da o grămadă de emoții. Adică până la urmă gestul lui reprezenta doar o atingere.

Inima îi începuse să îi bată. Mâinile să transpire şi putea jura în acel moment că dacă se afla în picioare, ar fi pupat pământul.

- Tremuri!, şoptise el.

Îi plăcea asta. Chiar mult. Se simțea foarte bine ştiind că putea avea acest efect asupra ei.

- Din vina ta!, şoptise şi ea.

Părea incredibil. Căci de acum, simțea că este al dracului de îndrăgostită. Exact, după ce trecuse de câteva ori prin patul lui, simțise asta. Sentimentul real de iubire.

Motorul mașini se oprise, anunțând-o pe Sara că a ajuns la destinația dorită de Zayn.

În fața ochiilor ei stătea un ocean cuprins în vraja întunericului. Briza era puternică iar părul ei lung şi castaniu îi stătea în toate direcțiile.

- De ce aici?, întrebase Sara uimită.

Nu mai fusese pe o plajă de câțiva ani buni. Abia dacă şi-o mai amintea. Obisnuia să plece când era mai mică cu părinții săi.

- Aici m-a adus inima. Cunosc două lucruri misterioase...marea şi tu. Iar în noaptea mi-am propus să le cunosc.

-------------------------

Am revenit cu un nou capitol. Ceva mai târziu, dar sper să merite.

Body On Me ( Z.M. daddy kink )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum