[31]

3.8K 193 3
                                    

Capitol dedicat lui: niallstrawberryxx

A lăsat ușa să se închidă în urma ei zgomotos. Lacrimile îi cădeau rând pe rând, pe ambii săi obraji.
În mintea ei, rula în continuare imaginea celor doi. Ceea ce făcuse Zayn, era de neiertat.

A alergat până când a găsit un bar. Intrând în el, direcția fuse spre barman.

- Cu ce te servesc, stimată domnișoară?, întrebase băiatul din spatele tejghelei.

- M-ai ajuta să taci dracului din gură și să îmi dai o sticlă de vodkă., spuse Sara pe un ton răstit, ce îi făcuse ochii angajatului să se mărească instantaneu și să facă întocmai.

Chiar dacă încă nu era majoră, băiatul își asumase consecințele și o servise.

- 10$!

Luase sticla și își turnase în pahar. Băgase mâna în micul buzunar din spatele blugilor și scoase 20$.

- Păstrează restul și pleacă dracu din fața mea!

Băiatul plecase, iar Sara și-a continuat în tihnă sticla de alcool, ce acum era jumătate.

De câte ori Zayn a vrut ceva de la ea, mereu nu s-a împotrivit. De când îl cunoscuse, ceva din ea o făcuse să aibă încredere în el. Se înșelase amarnic după faza întâmplată. Nu va mai putea avea încredere vreodată în el.

Între timp, ce Sara își plângea suferința și își îneca amarul în alcool, Zayn se gândea încotro să o ia pentru a o găsi.

Blonda era o veche cunoștiință dea lui, ce îl ajuta cu nimic mai mult decât sex. Ori de câte ori avea o dorință ca și în ziua în care Sara îl văzuse călărit pe ea, blonda îl ajuta. Amândoi au de câștigat după urma asta. Ei i se oferă o sumă de bani îndeajuns de mare, iar lui satisfacție și stingerea dorinței de sex.

--------------

First update!! 

1 year without Zayn... :(((

Mind of mine it's here, guys!!! ❤❤

* diseară până în 12 aveți capitolul [32] *

Body On Me ( Z.M. daddy kink )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum