Capitol dedicat lui Big_girl92
Îl sărutase ușor, apoi deschise portiera și coborî din luxoasa mașină a mentorului său.
A sfidat-o din priviri preț de câteva minute, până ce fata se îndreptase spre casă. Îi zâmbise cald, apoi își fluturase mâna în dreptul mașinii ajutorului său pentru admiterea la prestigioasa universitate.
Zayn pornise motorul și plecă înapoi de unde venise. După ziua care era spre sfârșit, probabil multă vreme de acum încolo, gândul domnului Malik va fi la micuța șatenă. Începuse să țină la ea. Și o vedea ca pe o viitoare iubită, nu ca pe o jucărie sexuală, cum o văzuse până acum.
Sara intrase în casă, dând nas în nas cu mama ei. Lăsase ochii în pământ și se acoperise mai bine cu hanoracul ce era deschis, în zona gâtului.
- Sara, unde ai fost? Domnul Malik cred că te-a căutat., vocea doamnei Middlesex era joasă și autoritară.
- Mamă, domnul Malik m-a sunat, anunțându-mă că a intervenit ceva. Recuperăm în weekend., o mințise pe Rebecca. Dacă i-ar fi spus că a fost la el, probabil mama ei ar fi bănuit ceva.
- A, oke, scumpo., zâmbise mama Sarei, iar fata se îndreptase spre scări.
- Ai ieșit?, continuă mama ei. Sara nu prea obișnuia să iasă. Prefera să stea închisă în camera ei, citind sau uitându-se la vreun film.
- Da. Cu Jack!, răspunse ea, apoi intrase în camera ei.
Câteodată, mama ei era prea strictă cu ea. Mai mereu ea se gândea la viitorul fetei decât însuși șatena.
Se dezbrăcase de hainele ce le simțea incomode pe ea și rămase în lenjerie intimă în fața imensei oglinzi din camera ei.
Gura aproape că se lovea de parchet, când își văzuse pieptul de culoare violetă-gălbuie. Singurul gând ce îi trecea prin minte era ziua în care își pierduse virginitatea, dar se intrebase cum ar trebui să ascundă aceste pete îngrozitoare, mai ales că e vară, iar puloverele ieșeau din orice discuție.
Oftase și își luase altceva de îmbrăcat. Se puse în pat și îi scrise lui Zayn.
" I-am spus mamei că ai avut ceva de rezolvat astăzi și că nu am putut ține ora. " Trimis la 9:10 pm
" Nu-ți face griji, iubito. " Trimis la 9:12 pm." Te aștept în weekend, pentru a 'recupera'! " Trimis la 9:16 pm.
" Haha, chiar ar trebui să 'recuperăm'! " Trimis la 9:20 pm.
-------------------
Dedicații doar așa le pot da. Cine mai vrea, - de acest gen - poate să îmi spună într-un mesaj.
CITEȘTI
Body On Me ( Z.M. daddy kink )
Proză scurtă- Pregătește-te, iubito! Așa vor fi toate orele de meditații. !!! Zayn Malik au !!! © 2016 (29. Ianuarie) - 2017 (3. Februarie)