[47]

3K 169 40
                                    

SandaAvram6 primește acest capitol.

Fata îşi luase cele necesare şi coborâse în living, gata pentru două ore în preajma persoanei iubite.

- Ai învățat ultima lecție?, vocea lui Zayn răsuna în întreaga încăpere.

- Da, domnule.

Răspunsul ei pozitiv îl făcuse pe Zayn să înceapă cu întrebările. Trebuia să fie sigur că domnișoara îşi învățase precum ea spuse.

- Ar trebui să primesc o recompensă.

- Bine zici, Sara. Stai să văd dacă am vreo bomboana.

S-a încruntat uşor. Vorbele dure şi reci ce Zayn i le adresase fetei, au făcut-o să se simtă pentru un moment penibil, venindu-i să intre în pământ de rușine. Dar nu ținuse mult acest sentiment dur, căci o idee genială îi venise în al său cap deștept. De ce să îi suporte ea insultele lui penibile, când are şi ea la rându-i un as pregătit.

- Dom' profesor, ați putea să vă grăbiți? Iubitul meu va veni să mă ia la 7.

Vorbele ei au fost menite să îl rănească pe Zayn de această dată. Fata zâmbise triumfător când fața profesorului i s-a schimbat deodată, căci acel zâmbet tâmp şi pervers ce stătea pe chipul lui, a fost şters ca prin minune de cuvintele Sarei.

- Vei pleca după ce termin să îți predau, Sara., spuse el cu o voce menită să o facă pe Sara să tremure în sinea ei.

- Dar nu prea târziu, căci trebuie să mă pregătesc., continuase ea.

Cu David trebuie să arate cât mai bine; machiată, perfect coafată, şi desigur cu o ținută de invidiat. Pe când cu Zayn, aceste lucruri nu aveau ce căuta. Pentru acest mirific Adonis o pereche de pantaloni scurți, un maiou larg şi un păr răvășit, erau exact pe bunul său plac. Poate chiar fără aceste haine, doar o lenjerie intimă dantelată albă. De fapt, dacă şi-ar pune capul cu alea, oare, s-o ajunge la ceva? Nu, ea era perfectă sub el, gemându-i numele de plăcere.

- Dacă scrii repede, poate vom termina până la 8pm.

- Dar David vine la 7pm.

- 7"30pm.

--------------

Păreri?

Body On Me ( Z.M. daddy kink )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum