Dedicat pentru bianca-maria62.
- Cu astea fiind spuse, eşti liberă, domnișoară Middlesex.
Își rotise ochii în orbite, ridicându-se de pe scaun. Zayn o intriga din ce în ce mai mult, iar noul său comportament o înnebunea la maxim.
Voia să îi joace cartea, dar nu avea curajul să o facă. Vocea lui o excita, până şi când îi spunea numele.
- Perfect!, exclamase ea entuziasmată. Eu mă duc să mă pregătesc, ştiti unde este uşa.
- Oh, nu vă faceți griji.
Zâmbise reciproc. O mie de gânduri traversându-le mintea. Micul zâmbet având o anume dorință.
Relația lor imposibilă îi aduse într-un prag absolut interzis. Iar cu schimbarea asta bruscă de personalitate, îşi dase seama de un singur lucru, acela fiind faptul că ei nu pot exista unul fără altul.
Cea mai mare provocare a lor era să stea departe unul de celălat. Fapt imposibil.
Se suise la ea în cameră. Își dase hainele de casă de pe ea, luându-şi o nouă lenjerie intimă. Se poziționase în fața oglinzii, analizându-şi corpul purpuriu în anumite locuri.
Închise ochii. Începând să analizeze micile gesturi tandre ce le simțea de-a lungul trupului ei. Mirosul bărbătesc şi tare îi invadase fozele nazale. Palmele lui mari îi mângâiau cu delicatețe pielea fină a spatelelui, coborând spre talie. Fiori peste fiori îi treceau sira spinării. Palmele erau umede ca şi ea, de altfel. Cărnoasele lui buze se lovise de gâtul ei. Un geamăt de plăcere îi scăpase din gură făcând-o să îi simtă zâmbetul tâmpit şi pervers ce i se formase brunetului.
Telefonul îi vibrase, făcând-o să trasare. O urmă de tristețe îi apăruse pe față. Totul a fost în imaginația ei.
Răspunse şi auzise vocea caldă a lui David ce o anunțase că vine să o ia.
----------------------
Îmi cer mii de scuze pentru inactivitate dar nu pot abandona şcoală sau timpul meu liber.
Ce părere aveți?
Apropo, pregătesc un nou capitol la What a feeling. Am cititori acolo? ^-^
CITEȘTI
Body On Me ( Z.M. daddy kink )
Short Story- Pregătește-te, iubito! Așa vor fi toate orele de meditații. !!! Zayn Malik au !!! © 2016 (29. Ianuarie) - 2017 (3. Februarie)