[92]

1.5K 99 24
                                    

Două "tabere" şi un judecător. Cum avea să-i revină câștigul lui Zayn, numai David ştia.

Sara era speriată de mama focului, pe când Zayn stătea liniștit. Îşi puse toată încrederea în David, cu toate că tânărul avocat duse o luptă grea pentru a-l lămuri că-l va proteja.

Judecătorul bătuse de câteva ori cu ciocanul, dând astfel start la joc. Le ştia povestea, ba chiar îi cunoştea şi pe părinții Sarei, dar nu la fel de bine ca pe profesorul de anatomie. Avuse plăcerea să se cunoască când Zayn îl meditase pe fiul lui. Îi era destul de greu să creadă acuzațiile ce i se revendicase.

- Domnule Grayson, aveți onoarea!, spuse judecătorul, dându-i astfel voie primei tabere, cea a părinților.

- Clienții mei, doamna şi domnul Middlesex, il dau în judecată pe domnul Malik, acuzându-l de corupere de minori!, spuse avocatul. Bătrânul cu ciocanul zâmbise ciudat, cum o face mai mereu când aude comicul nume.

- Fata are 18 ani! Deci, nu mai este minoră!, spuse David, după ce luase aprobarea judecătorului.

- Obiectez!, spuse Rebecca. Domnul Malik a avut o relație înainte de a împlini 18 ani!

- Doamnă, Middlesex, aveți vreo dovadă pentru ce spuneți?, îi puse David întrebarea.

- Ăm...nu chiar. Dar voi face rost!, răspunse ea, pierzându-şi puțin curajul.

- Şi cum veți face? Cum veți justifica, că domnișoara Middlesex a avut o relație încă de când era minoră cu domnul Malik?

- David, de ce faci asta? Credeam că-ți place de Sara. Credeam că mă vei susține pe mine, nu pe ei.

- Atunci, v-ați înșelat, doamnă! Un avocat bun, ține cu dreptaea. Dar un avocat şi mai bun, ține cu iubirea. Vă asigur că va ieși în favoarea lor acest caz. Iubirea mereu învinge.

- Liniște!, bătuse judecători cu ciocanul lui în lemnul masiv.

- Domnule judecător, nu poate câștiga runda asta ei. A abuzat de fata mea!

- Obiecție! Nu a abuzat de mine!, spuse Sara.

- Clienții mei susțin că cei doi au întreținut relații sexuale înainte de a împlini vârstă de 18 ani!

- Dovezi!, spuse David.

- Întrunirea se închide aici!, spuse bătrânul. David, are dreptate. Fără dovezi clare, runda lui îi aparține.

- Este însărcinată!, spuse Rebecca tare.

Pământul parcă i se puse din nou sub picioare când auzise că prima rundă era câștigată de ei, dar nu pentru mult timp. Totul se sparse când auzise vorbele mamei sale. De unde ştia?

- Liniște! Cum ați aflat doamnă?

- Să fim serioși, am fost şi eu însărcinată. O cunosc destul de bine pe fata mea.

- Asta vom clarifica mâine! Până atunci, domnișoară Middlesex, după procesul de astăzi, vă veți duce direct la spitalul din Sud pentru investigațiile necesare. Bună ziua!

Body On Me ( Z.M. daddy kink )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum