Capitol dedicat lui RileyStylesRo.
Zis şi făcut. Planul lui Zayn a fost un adevărat succes. Masa mare îi acopera pe cei patru.
Locurile parcă fuse stabilite înainte de a veni Zayn. Căci marea mirare a fost şi a celor două cupluri. Zayn se așezase lângă Sara, la nici jumătate de metru. David era vis-a-vis de aşa zisa iubită a lui, iar lângă stătea confortabilă, Bella.
Privirea lui David era numai spre Sara. Îi zâmbise iar fata nu se sfiise să nu-şi dezvăluie dantura în fața lui. Desigur că Zayn ardea de nervi numai când îl vedea pe fraierul de David în preajma Sarei.
- Ce vrei, iubito?, o întrebase David pe Sara, atunci când chelnerul venise la masa lor.
- O salată şi o limonadă., răspunse.
Lui Zayn nu-i căzuse prea bine apelativul la care David apelase.
- Tu, scumpa mea iubită, ce doreşti?
Sara îşi dase ochii peste cap fugitiv. Dar nu îndeajuns de rapid, încât Zayn o văzuse, iar inima îi crescuse.
- Zayn, nu mă simt prea bine. Eu plec., se ridicase blonda de la masă. Fugitiv, buzele i se lipise de ale bărbatului.
- Distracție plăcută., spuse pe final, lăsându-i pe cei trei la masă.
- De câteva zile nu prea se simte bine. Eu unul cred că este însărcinată., se întoarse Zayn spre fată.
Mai că se înecase cu limonada tocmai adusă de chelner.
Nu, Bella nu este însărcinată, şi nici nu îşi doreşte un copil fix cu Zayn. Între cei doi este ceva strict profesional. Amândoi au de câștigat. Desigur că va pune stop când Sara îl va ierta, sau cel puțin va împlini vârsta mult aşteptată.
- Minunat!, exclamase Sara ironică.
- Iubito, trebuie să dau un telefon., spuse David. S-au afişat rezultatele la examenele finale.
David era în ultimul an de facultate, iar rezultatale cât şi ce vor vorbi Sara şi Zayn sunt la fel de importante.
-----------------------
Sunt în final de an şcolar şi am timp liber. Deci voi posta mai des, desigur dacă imaginația îmi permite.
Păreri?
Dedicații careva??? 😉😆😇
CITEȘTI
Body On Me ( Z.M. daddy kink )
القصة القصيرة- Pregătește-te, iubito! Așa vor fi toate orele de meditații. !!! Zayn Malik au !!! © 2016 (29. Ianuarie) - 2017 (3. Februarie)