Dedicat pentru: bye_bye34
Amândoi erau în şoc. Nu ştia ce să facă, nu ştia ce să spună în privința lui David. Îi văzuse latura sensibilă şi dulce, dar asta nu.
Niciodată nu s-a întrebat unde studiază acest băiat. Iar faptul că este la drept, ba chiar în ultimul an o neliniștește. Dar nu era singurul lucru ce îi dădea starea asta de disconfort, ci şi faptul că i-a prins o împinge să fie speriată.
Îi venise tot felul de întrebări şi se gândea ce le va spune alor săi. Nu de alta, dar era ferm convinsă că David va vorbi cu doamna şi domnul Middlesex. Dar ziua care începuse voia să o trăiască la maximum, căci ştia că a doua zi ai săi trebuiau să vină de la bunica Sarei. Iar cu sosirea lor, şi secretul lor prețios se va afla.
- Zayn..., şoptise fata speriată.
- Ușurel, iubito! Rezolvăm asta noi cumva!, o liniştise Zayn.
Ce mai era de făcut? David ştia de relația lor. Şi îşi dase seama că nu este de puțin timp, şi că ei sunt împreună încă de când Sara nu împlinise vârsta necesară.
- Cum, Zayn? Cum?, izbucnise fata în plâns.
El îi cumprise corpul cu brațele sale luând-o la pieptul lui.
- Nu-ți pierde speranța. Va fi bine, fata mea!
- Nu va fi bine ştiindu-te în spatele gratilor. David este pus pe noi.
Asta trebuia să o rezolve cumva. Şi chiar dacă nu era nicio soluție care să îi ajute să scape din asta basma curată, nu trebuia să îşi piardă speranța. Atâta timp cât amândoi sunt în aceeași oală, amândoi vor avea de suferit după urma asta, şi tot amândoi trebuie să treacă peste împreună.
Iubirea lor este ca un foc. Încerci tu să îl stingi, dar până vi cu apa, arde tot, ba chiar se şi extinde. Nu îşi pot declara iubirea ce şi-o poartă, căci le-ar lua trei nopți şi trei zile, dacă nu şi mai mult.
---------------------------------
Heiiiii lumeeeeee!!!!! Mă simt mult mai bine, aşa că revin în pâine.
Vă mulțumesc enorm de mult pentru numărul impresionant de mare de citiri, voturi şi comentarii. Pe bune, ați văzut ce numere mari sunt?!!🙈💋💋❤❤❤❤❤❤❤
Vă ador, broscuțele mele! Vă mulțumesc mult, mult, mult pentru tot.💟💞💗💜💙💙💚💛💋💖
CITEȘTI
Body On Me ( Z.M. daddy kink )
Truyện Ngắn- Pregătește-te, iubito! Așa vor fi toate orele de meditații. !!! Zayn Malik au !!! © 2016 (29. Ianuarie) - 2017 (3. Februarie)