Dedicat pentru -Mimi-Love-
Chiar dacă Zayn nu s-ar fi semnat, fata şi-ar fi dat seama de la cine e.
A păşit timidă în locul secret cu o emoție teribilă în corp. Nu avea nicio idee ce Zayn i-ar fi putut lua.
- Zayn...,şoptise uşor fata.
Începuse să înainteze.
- Zayn...,spuse din nou.
Aproape că sărise doi pași în spate când zărise umbra lui.
- M-ai speriat!, spuse ea speriată dând uşor cu palma în el.
- Asta, a durut, iubito!, spuse el tandru.
Inima parcă îi crescuse în piep. Iubito..., sunase atât de frumos când Zayn i-o spunea. Îi trimitea mici fiori ce părul i se scula. Vocea lui groasă, era singurul sunet pe care îl adora din miliardele de alte.
- Hai!, îi făcuse semn cu capul.
Îi apucase mâna şi înaintase în imensul depozit, printre fructele, legume şi alte produse.
Ajunse într-o parte, slab luminată de câteva lumânări. Lângă, o frumoasă chitară clasică ce stătea pe un scaun.
O lăsase şi el merse şi luase chitara. Îngenunchease în fața ei, iar inima ei începuse să bată o dată ce vocea caldă şi melodioasă a lui Zayn, începuse să prindă viață." Te-am iubit dinainte să ai optsprezece ani
Cu mult timp înainte, ne-am gândit la acest lucru,
Pentru a fi iubit, trebuie să iubești,
Tot ce pot spune e ca aceste mâini au fost facute pentru a te ține pe tine de mână,
Vreau să iubesc ca şi cum m-am simtit cand am avut optsprezece ani. "O dată cu cântecul scurt, cei drept, exact ca şi relația lor, buzele li s-au cotropit, iar miile de senzații au renăscut. După cum sărutul se desfăşurase, orice persoană ar fi putut spune că se iubesc mult, ceea ce este, şi că vor avea o lungă relație de dragoste împreună. Chiar aşa să fie?
CITEȘTI
Body On Me ( Z.M. daddy kink )
Short Story- Pregătește-te, iubito! Așa vor fi toate orele de meditații. !!! Zayn Malik au !!! © 2016 (29. Ianuarie) - 2017 (3. Februarie)