Capitol dedicat lui: DaianaHale
Se trezise mai devreme și îl observase lângă ea, dormind profund. Purta doar o pereche albă de boxeri, iar bustul îi era gol. Îi analizase atentă cele trei perechi de pătrațele perfecte. Se înroșise imediat când privirea îi coborâse la acel lucru cel avuse câteva ore în gură.
Dase pătura ce o acoperise pe timpul nopții și se îndreptase spre baie. Se simțea ciudat și nu știa de ce. Această dilemă dispăruse când își văzuse pantalonii pătați. Era ceva dubios, căci trebuia să fie puțin mai târziu în acea perioadă.
Observase că nu mai avea absorbante și se întoarse în cameră, unde îl găsise pe Zayn zvârcolindu-se în pat.
- Tati... șoptise ea. Îi era puțin jenă să îl roage să meargă să îi cumpere ce îi trebuia.
- Scumpo, ce este?, răspunse el imediat, deschizându-și ochii căprui și pătrunzători.
- Am nevoie de..., era neliniștită. Acesta își mărise ochii și îl făcuse semn să continue.
- Absorbante. Sunt în acea perioadă și mi s-au terminat.
Zayn sărise ca ars din pat și își luase tricoul urmat de jeansi pe el, aranjându-și cât de cât părul.
- Orice pentru fetița mea., o sărutase în creștetul capului.
- Te doare burtica?, întrebase după ce se încălțase.
- Puțin., răspunse.
***
Se întoarse de la magazin cu o pungă imensă. Ceea ce Sara îi ceruse să îi cumpere erau câteva absorbante, nicidecum ciocolată și alte dulcegării, fructe, diferite medicamente pentru dureri menstruale.
O găsise pe Sara încolăcită în mijlocul patului. Gemea ușor de durerea insuportabilă de burtă ce puse stăpânire pe al ei corp.
Venise spre ea, iar ea tresărise ușor. Îi sărutase obrazul umed de la câteva lacrimi, iar ea se ridicase. Îi înmânase aborbantele, iar ea plecase spre baie, de unde se întoarse după câteva minute.
O așteptase cu un pahar de apă, lângă fiind o mică pastilă ce îi va ameliora simptomele de neplăcere.
Înghițise medicamentul și se lungise în pat. Același lucru făcuse și Zayn. Punând o pătură călduroasă pe corpul micuț al fetei, o luase în brațe, masând-o unde o durea.
-------------------
Sper să vă placă.
Nu uitați, nu vă costă nimic să îmi dați o mică părere la capitol/ carte. :)
CITEȘTI
Body On Me ( Z.M. daddy kink )
Historia Corta- Pregătește-te, iubito! Așa vor fi toate orele de meditații. !!! Zayn Malik au !!! © 2016 (29. Ianuarie) - 2017 (3. Februarie)