Amy_Malik19, are dedicat acest capitol.
"Ai avut probleme, ceva?" Trimis la 8:56 pm.
Simțise vibrația uşoară a telefonul din mâna ei. A deschis micul dispozitiv şi a citit mesajul.
"Nu, stai liniștit!" Trimis la 9 pm.
Şi-a încălțat pantofii şi a coborât. David o aștepta de ceva vreme şi tare îi era ca nu cumva să le spună ce tocmai se petrece.
"Am încredere în tine, iubito!" Trimis la 9:05 pm.
A simțit scurta semnalare a telefonul dar a decis să îl ignore. Nu de alta, dar dând ochii cu David, putea să vadă discuția lor.
- Am cea mai frumoasă iubită!, spuse el analizând-o pe Sara.
Îşi puse mână pe talia subțire a fetei şi o trase aproape. Lipindu-şi buzele de ele ei, limba lui îşi croise drum spre a ei, luând-o la un dans scurt, căci atât îi permise fata.
- Mulțumesc!, spuse cu o jumătate de gură, zâmbind cât de fals a putut.
- Distracție plăcută!, le urase mama fetei.
Parcurse drumul scurt de la uşa casei până la maşina băiatului. David îi deschise politicos uşa din dreapta şoferului şi fata urcase. Se suise şi el în stânga ei şi pornise.
- Eşti cel mai josnic om pe care-l cunosc!, mârâise fata.
- Mai bine un om josnic, decât o curvă ca tine!, replicase el.
Dacă era în fața ei, Sara nu s-ar fi sfiit să nu-l plesnească. Dar, fiind la volan, gestul ei probabil i-ar fi omorât.
- Ce dracu vrei de la mine? Şi unde ai de gând să mă duci?
- Am o afacere pentru tine. În seara asta are loc absolvirea facultății şi îmi trebuia o parteneră.
Ochii ei i se mărise la auzul cuvintelor lui. Afacerea îi surâdea, mai ales că nu o făcea fără a primi şi ea ceva în schimb.
- Bun, dar ştii că nu o fac fără ceva îi schimb!
- Ştiam asta. Dacă faci ce spun eu în seara asta, îți jur că plec din oraş şi nu ai să mai auzi ceva despre mine, cât timp vei trăi.
- Ceva îmi spune să nu te cred!
- Sara, ai doar încredere. Vreau să fii cea mai de exemplu iubită dintre toate.
- Bine, iubitule!
-Perfect!
-----------------------------------
Dedicații?
CITEȘTI
Body On Me ( Z.M. daddy kink )
Historia Corta- Pregătește-te, iubito! Așa vor fi toate orele de meditații. !!! Zayn Malik au !!! © 2016 (29. Ianuarie) - 2017 (3. Februarie)