[34]

3.6K 188 20
                                    

Capitol dedicat: SahmiraIancau

- Nu este ceea ce crezi, Sara!, corpul lui se apropiase de al ei.

Fata se dase în spate, evitând astfel să cedeze.

- Ce ați făcut, se numește sex, Zayn.

- Fir-ar! Așa e, Sara. Dar...

- Nu vreau să îți mai ascult minciunile.

Își luase micul ghiozdan și a plecat din fața lui. Mâna lui a fost cea care a împiedicat-o să nu iasă pe ușă. Își întoarse privirea la el.

- Te iubesc!, îi spuse el cu o voce stinsă. Era conștient că o rănise. Și știa că nu-l va ierta așa ușor.

- Așa mai faci tu., îi spuse și își smulse mâna din strânsoare.

Rămase mut. Continuase să o privească până când nu o mai văzuse.

Sara ajunse acasă și spre fericirea ei, era singură, ceea ce o bucurase puțin.

Se suise la ea în cameră și își lăsase ghiozdanul apoi merse către baie. 

Își dase hainele de pe ea, și intrând în duș, simți plăcerea și liniștea de care avea atâta nevoie.

Picăturile din capătul dușului cădeau în mod repetat pe corpul ei ce îl simțea încordat, iar mirosul îmbietor al gelului de duș i se strecurase printre nări.

Închise robinetul și ieșise. Își înfășurase corpul într-unul dintre prosoapele ce zăceau în cuier, și într-altul părul abia spălat.

Revenise înapoi în camera ei, îmbrăcându-se în ceva sport. Pantalonii de trening gri și tricoul mov pe care le purta erau tocmai bune pentru câteva minute de alergat în parc.

Se încălțase și pornise spre parc. Voia să scape de starea pe care Zayn i-o dase.

----------------------

Hei, îmi pare rău că nu am postat mai devreme, dar chiar nu am avut timp.

Vă mulțumesc mult că citiți cartea și că vă place.

Dedicații careva? Capitolele de la 1 la 16 (inclusiv întroducerea) nu sunt dedicate nimănui. Dacă nu mai puteți aștepta până când voi scrie alte noi capitole, vă dau din ele. Doar să îmi spuneți.

Body On Me ( Z.M. daddy kink )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum