[46]

3K 179 15
                                    

AnneMarie69, primește dedicație la capitolul 46.

David plecase, iar o liniște domoală între cei doi se lăsase. Zayn zâmbea pervers şi triumfător, căci le întrerupse mica joacă a noului cuplu, iar Sara fierbea de nervii acumulați.

- Ce cauți aici?

Zayn îşi trecuse limba peste buza inferioară, umezind-o, după care vorbele îi ieșise prin gură:

- Domnișoară Middlesex, mama dumneavoastră m-a angajat ca să vă conduc în lumea anatomiei., răspunse profesorul.

- Ei bine, nu mai am nevoie de tine. Îmi găsesc alt profesor.

- Oh, domnișoară Middlesex, dar aici nu este după dumneavoastră. Plus că nu v-am dat voie să vorbiți cu mine la pertu.

Nervii săi erau extinşi până la maxim. Nu-i venea să creadă că el chiar a acceptat ce ei vorbise. Pentru că nu l-ar fi crezut în stare tocmai pe el. Pentru numele lui Dumnezeu, vorbim despre Zayn aici, nu despre un oarecare.

- Ce ți s-a întâmplat, daddy?, şoptise fata.

Îşi apropiase corpul de al lui Zayn. Bărbatul se dase uşor în spate, având o față mirată.

Cât ar fi vrut şi el la rându-i să îi simtă căldura corpului ei micuț, ce se putea dezlănțui în ale sale brațe.

Dar trebuia să îşi astâmpere plăcerile.

- Domnișoară, sunteți bine? O chem pe mama dumitale?

- Ce dracu' ai?, ridicase ea vocea.

- Vorbește frumos, Sara. Eu zic să îți aduci cărțile pentru a ne apuca de treabă. Mai sunt câteva săptămâni până la adimiterea la facultate, iar noi suntem foarte în urmă.

Fața ei era roşie, şi nu că s-a intimidat, ci nervii ei trebuiau să se expună în vreun fel.

- Cum spuneți., acceptase ea, intrând în acest joc creeat de însuşi Zayn.

Body On Me ( Z.M. daddy kink )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum