[67]

2.6K 155 32
                                    

blackypanda15 primește dedicație.

Oare, mai bine de atât s-ar fi putut simți?! Categoric, ziua ei de naștere era una dintre cele mai frumoase momente din viața ei, exceptând toate amintirile făcute alături de Zayn.

Primise multe cadouri, dar ca al profesorului, niciodată. Nu ştia că vocea lui este atât de bună pentru a cânta. De fapt, era prima dată când îl auzise cântând. Şi era şi prima persoană ce îi compuse o melodie.

Dansa cu tatăl ei. Tradiția aşa spunea. Şi mintea nu-i era la dans, era la persoana ce o învățase să iubească, ce-i arătase cum e să te simți protejată.

Dar mintea îi zboară de la Zayn, când ca prin minune vocea joasă a tatălui său îi străbate pavilionul urechii, ajungând la timpan.

- David unde este?

- M-am despărțit de el.

- Oh. De ce?

Este întrebarea tuturor când vor afla că s-a terminat relația celor doi.

- Tată, nu vreau să vorbesc despre asta. Este seara mea, şi vreau să mi-o amintesc pentru tot restul vieții mele., îi răspunse fata.

Practic, nu putea să îi spună adevăratul motiv pentru care decise să spună stop relației cu el. Să dezvăluie sentimentele ce băteau pentru Zayn, era imposibil.

Domnul Mifdlesex încuviințase din cap. Fata lui avea dreptate.

Discuția tată-fiică fuse întreruptă de o voce familiară. Cu zâmbetul pe buze, şi cu mâna dreaptă întinsă spre Sara, frumosul Zayn aștepta cuminte ca frumoasa sărbătorită să i se alăture într-un dans.

- Permiteți să vă fur fata pentru un dans?, ceruse bărbatul permisiunea încă de la sursă.

Tatăl ei zâmbise. Desigur că îi permise aşa ceva.

- Este numai a dumitale, Mr. Malik, dar cu o singură condiție, lăsați de-o departe anatomia, măcar pentru o noapte!

- Nici nu aveam de gând asta, domnule!

Îi înmânase mâna fiicei sale lui Zayn. Făcând o un fel de aplecăciune, cum numai o dată-n povești vedeai, începe un dans uşor şi lent.

- Vreau să îți mărturisesc ceva, Sara!, spune aproape de urechea ei.

- Ce?, întrebase fata curioasă.

- Nu ştiu ce mi-ai făcut, dar te iubesc încă din clipa în care buzele mi-au atins pielea fină a mâinii tale. Am simțit acea scânteie, şi un fior rece ce încă continuă să îmi străbată fiecare parte a corpului meu. Aici, în această mică ecuație, chimia vorbește, şi nu biologia. Ți-am promis că nimeni nu va ştii de relația noastră, dar iubito, îmi doresc să spun în fața lumii cât de mult te iubesc.

- Zayn..., şoptise ea, iar degetul arătător al lui Zayn i se poziționase pe ale ei buze umede.

- Daddy...același lucru mi-l doresc şi eu. Dar, încă nu se poate. Putem fi fericiți chiar dacă nimeni nu ştie de noi. Lumea mea, eşti tu. Pot îi fiecare zi să spun tuturor cât de mult te iubesc.

Acum, ar fi mers un sărut cum numai la finaluri de cărți şi de filme vezi, dar nu era locul tocmai potrivit.

- Vreau să te sărut atât de tare încât să simt că nu mai am aer., marâise Zayn furios.

- Avem timp...

Între timp, părinții ei îi admirau. Toți vedea un dans oarecare, dar numai cei doi ştiau câte emoții se acumulase între ei.

- Le-ar sta bine!, spuse domnul Middlesex.

- Rob, sunt 10/11 ani între ei., marâise Rebeca furioasă.

- Glumeam!

Petrecerea era spre sfârșit. Iar momentul mult așteptat venise. Alcătuit din trei etaje, tot numai din ciocolată, tortul aștepta să fie tăiat. Lumînările după el erau aprinse iar Sara suflase în ele, când invitații încetase să îi cânte.

'Lumea mea, eşti tu, daddy. Îmi doresc să mă trezesc zi de zi lângă tine!'

-------------------------

Sunteți cele mai minunate persoane din lume. Vă iubesc enorm. M-ați lăsat fără cuvinte la capitolul precedent, mai exact la comentarii. Le-am savurat la maximum. Părerile voastre mă fac să o continui. Iar numai voi m-ați facut să îmi dau seama că (,) cartea merită continuată.

Vă mulțumesc tuturor. Vă mulțumesc pentru fiecare vot în parte. Pentru tot ce faceți, oameni frumoși.

Body On Me ( Z.M. daddy kink )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum