[29]

4K 214 27
                                    

Capitol dedicat lui: andreea91fan1Dzayn93

Mama Sarei se auzise de îndată ce fata se puse la masă.

- Te-ai gândit pe cine vei chema la ziua ta?

Nu mai era atât de mult, iar ziua viitorului medic se se apropia cu pași repezi 

- Da, mamă., răspunse Sara încet, sorbind delicioasa supă.

- Am rezervat localul. Poți să îți inviți prietenii.

În mintea ei, Zayn îi apăruse. Oare l-ar putea invita și pe el?

- Perfect., exclamase ea.

- Mâine vom merge la cumpărături., spuse Rebeca.

Ochii Sarei i se mărise instantaneu.

- De ce?, înghițise.

- Oh, scumpo. Să îți cumperi rochiță pentru ziua ta.

Nu mai avea nevoie. Și-o cumpărase deja. Și cu cine făcuse acest lucru, mama ei nu ar trebui să afle.

- Și serviciul?

- Mi-am luat liber.

Lucru ce ea nu îl făcea mereu. Nu-și permitea să lipsească.

- Mamă, nu pot. Am o grămadă de învățat, plus meditații. Mă duc în weekend cu o prietenă.

Într-un fel putea. Dar chiar își dorea să învețe, doar pentru ca Zayn să o răsplătească numai cum el știe. Exact pe gustul ei.

- Am uitat. O să îți las banii necesari.

Mereu Sara știa cum să o manipuleze atât de bine pe Rebeca, după bunul său plac.

- Poți să te duci la serviciu mâine.
Mama ei râse ușor. Dacă tot își luase liber, voia să stea acasă și să se odihnească.

- Neah. Mâine mă odihnesc.

Sara strâmbase din nas. Cu mama ei acasă, planul "ascultare la noua lecție " a lui Zayn cădea categoric.

Sara se ridicase de la masă și plecă la ea în cameră sub pretextul că își invită prietenii la majoratul său.

Ajunsă, îi scrise imediat lui Zayn.

" Daddy!!! Mâine mama stă acasă!! :((( " Trimis la 7:48 pm

" Nu-i problemă păpușă. Vii la mine! :> " Trimis la 7:50 pm

" Okey, tati! " Trimis la 7:53 pm

De îndată ce terminase de conversat cu Zayn, își luase caietul, apucându-se de învățat. În niciun caz nu voia pedeapsă, ci recompensă. Adora să își satisfacă tatăl, dar adora mai mult să fie invers.

----------------------

Știu... total groaznic...:(

Vă aștept la " What a Feeling "

Body On Me ( Z.M. daddy kink )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum