Încă un capitol dedicat pentru CaliiforniaGirl. Mulțumesc pentru că mă susțineți!!! 💜💛❤💙
Procesând cele spuse de Zayn, îşi dase seama că nu mai are încotro. Până acum, a fost o elevă conștiinciosă şi a primit numai recompense. Şi ce mai recompense. Iar acum, pedepsele erau pentru ea ceva nou, şi nu ştia la ce să se aştepte din parte lui. Căci, îl ştia pe Zayn în stare de orice.
- P-poftim?, se bâlbâise fata.
- Cum ai auzit, babygirl. Nu ai învățat, primești o pedeapsă.
- Ce fel de pedeapsă, daddy?, spuse ea pe o voce stinsă şi tremurată.
- Hmm...oare? Chiar nu ştii?, întrebase el senzual, apropiindu-şi buzele de lobul urechii sale.
- Îmi vei da mai multe teme?, răspunse ea, făcând pe neştiitoarea cu el, când de fapt ea ştia ce zace în mintea lui, ce pedepse va avea parte.
- Hai sus!, spuse el, îndepărtându-se de urechea ei.
Apropierea cărnoaselor buze de zona cea mai sensibilă a corpului său, o făcuse să şi-l dorească şi mai mult decât îl avuse vreodată. Dar, oare îi va îndeplini dorința?!
Îi apucase încheietura mâinii stângi şi o trase efectiv după el până în camera ei. O împinse pe pat şi el se întoarse să încuie uşa. Fata înghițise în sec.
Băiatul deschise sifonierul, larg, căutând câteva eşarfe sau orice altceva ce l-ar putea ajuta să o lege de toate membrele ei de pat.
Găsise şi făcuse întocmai.
- Dezbracă-te, trebuie să îmi spui motivul pentru care m-ai făcut să recurg la pedepsele mele drastice., îi ordonase pe o voce autoritară.
Fata îşi dase de pe ea tricoul lung, rămânând într-o pereche de indispensabili roşi, dantelați. Vrând să continuie, Zayn o oprise.
- Nu, iubito, pe ăştia vreau eu să îi dau jos.
Încuviințase din cap. Zayn îi prinse mijlocul şi i-l lipise de corpul masiv şi încins al său. Se urcase pe ea, iar ajutat de bucățile de material, îi legase mâinile deasupra capului, iar picioarele de colțurile patului.
Îşi dase şi el la randu-i hainele de pe el şi trecuse la pedeapsa mult așteptată, dar nu înainte să o lege la ochi.
Mâinile lui mari şi fine se plimbă uşor asupra corpului fetei ce şi-l doreşte cu ardoare. Cu mișcări lente, degetele i se plimbă de la buzele umede ce cer câteva sărutări până la buric. Coborâse până la jumătatea vaginului, dar se întoarse pe stern. Oftase prelung, dându-şi seama în ce constă pedepsele lui.
Îi simțise buzele aproape de ale ei, respirația mentolată i se lovise pe față şi îi ridicase capul pentru a-l putea săruta, dar fuse pe fază întrucât să nu permită asta.
Limba lui începuse să lase dâre fierbinți în urma-i de la maxilar până la buric. Răsuflarea cald i-o simțise în dreptul clitoristului său înfierbântat, apoi dinții lui se înfipse în banda chiloților dându-i la o parte. Corpul micuței se indoia asupra gesturilor lui.
Limba lui se poziționase pe zona ei intimă, dându-i un mic sărut, dar doar atât, căci îşi dase boxerii şi el jos.
Medularul lui îi atingea coapsele, apoi intrarea în ea, rămânând pe loc.
- Daddy!, gemuse ea.
- Da, iubito!
- Nu mai te juca atât cu mine. Doar fute-mă!, aproape țipase ea când îi tachina uşor mușchii adductori.
- Trebuia să înveți!
- S-a întâmplat din cauza ta!
- Gresit! Nemernicul trebuia să te aducă mai demult acasă.
Gura i se astupase cu pielea gâtului ei. Coborâse spre sânii impietriți şi îi muşcase fin. Nu voia să o fută aşa de rapid, dar nici să o lase.
- Iartă-mă!, şoptise ea.
- Poftim?, se făcuse că nu o aude, dar auzise perfect startul pe care i-l dase. Adora când cineva rostea cuvintele astea.
- Iartă-mă!, repetase ea.
Zâmbise în sinea lui. Îi acaparase gura într-a lui, limba jucându se provocator cu a ei. Se afundase asupra ei iar Sara gemuse puternic. Asta aşteptase demult.
------------------------
Este cel mai lung capitol din istoria cărții.
Vă mulțumesc pentru voturi, citiri comentarii.
Uite, nu vreau să supăr pe nimeni. Dar, vă rog frumos să nu îmi mai cereți dedicații, dacă abia vă văd pe la carte. Tot legat de asta, vreau să ştiu cine nu a primit DELOC dedicație.
CITEȘTI
Body On Me ( Z.M. daddy kink )
Kurzgeschichten- Pregătește-te, iubito! Așa vor fi toate orele de meditații. !!! Zayn Malik au !!! © 2016 (29. Ianuarie) - 2017 (3. Februarie)