Capitol dedicat pentru: CaliiforniaGirl
Un sunet slab se auzise din afara casei, răsunând în uşa tare şi groasă.
Se ridicase de pe canapea, târşindu-şi picioarele până la zgomotul produs. O deschise, analizând persoana ce stătea în fața ei. Zâmbise lung la el. Îi făcuse semn să intre, el procedând întocmai.
- Bună, Sara!, deschise el subiectul. Vocea lui era destul de tremurată şi totodată scăzută.
- Bună, David!, continuase să zâmbească. Avea un efect magnetic asupra ei, cât şi asupra sentimentelor sale față de băiat.
- Mi-a luat ceva până să vin aici. Mi-e era frică că eşti supărată pe mine. Dar după acest zâmbet minunat pe care-l emani, nu cred că se mai pune problema.
- De ce să fiu supărată pe tine?
Fata ştia la ce el se referise. Dar voia să afle dacă are răbdare să îi spună ceea ce ea ştia deja.
- Păi ştii tu..., spuse el jenat, o mână ducând-o la ceafă.
Râse uşor, amuzată de gestul şi de vocea lui.
- Nu ştiu. Amintește-mi.
Corpul lui masiv se apropiase de cel al ei, plăpând şi delicat. Ajutat de mâna stângă, îi prinse mijlocul lovindu-i abdomenul de al lui. Inima Sarei buia în torace, iar mii de fluturi zburau la ea în stomac.
Fruntea i se lipise de cea a elevei, începând să o privească adânc în ochi. Buzele lor se lipise deodată, ieșind un sărut scurt.
- Asta..., spuse el în şoaptă.
Zâmbise, satisfăcută de stilul şi de răbdarea lui. Luase loc pe canapea, admirându-se reciproc.
- Te văd confunz.
Da, era. Voia să ştie răspunsul ei, la întrebarea ce el i-o puse în noaptea în care ieșise. Îl măcina, mai ales când asta îl împiedica să recurgă la următorul capitol.
- Nu mi-ai răspuns la întrebare.
Se dase aproape de el, prindu-l întrebător.
- Ce întrebare?
- Dacă ai iubit. Dar cred că asta mi s-a confirmat deja.
- Ce vrei să spui?
Semnele lăsase de Zayn o dase de gol. Încă de observase.
- Semnele de pe gât.
Îşi duse mâna la gât, încrutându-se.
- Am avut o mică relație, dar am renunțat la ea.
- Pot să ştiu şi de ce?
- Am aflat că m-a înșelat.
- Oh, îmi pare rău. Oricum, acel bărbat nu te merită, scumpo.
Mâna lui îi mângâia fin obrazul ei cald şi neted.
- Şi cine m-ar merita?, îl întrebase, lăsându-şi capul în palma lui.
- Eu!
Iar din acel moment, o frumoasă relație începuse.
-------------------
CE ZICEȚI, LUME BUNĂ ŞI PERVERSĂ. ÎNFIINȚĂM UN GRUP PENTRU CARTE? DA SAU NU?
Păreri?
CITEȘTI
Body On Me ( Z.M. daddy kink )
Cerita Pendek- Pregătește-te, iubito! Așa vor fi toate orele de meditații. !!! Zayn Malik au !!! © 2016 (29. Ianuarie) - 2017 (3. Februarie)