Și-a lins buzele apoi cu ele i-a caparat din nou gura Sarei, într-un sărut în care își reluase războiul de mai devreme.
Limbile lor se împleticeau în mod repetat. Membrele lui Zayn îi explorau corpul Sarei, iar ea gemea puternic.
***
Ce tocmai se întâmplase, îi stârnise Sarei câteva scântei neobișnuite. Se simțea oarecum bine, dar se simțea și puțin rușinată. Era pentru prima dată când se întâlnise cu acțiunea trecută. Nu a stat niciodată în acea poziție, și mai ales dezbrăcată în fața unui băiat.
Între cei doi nu este o oarecare iubire. Se plăceau. În ochii lui, Sara era o fată inocentă, cu zâmbetul mereu pe buze. Caracteristici ce îl excitau mult, doar uitându-se la micuța ființă.
Deasemenea, în ochii domnișoarei Middlesex, el era omul matur. Acea persoană care îi provoacă o stare de discomfort, un stol de fluturași, acolo în adâncul ei.
Îi plac orele, momentele petrecute doar ei doi. Dar atât Sara, cât și procesorul se temeau de un lucru. "Voi ajunge să mă îndrăgostesc!". Și nu că aveau ceva impotrivă, ba mai mult. Doar că nu se cuvine să se întâmple asta.
Un bărbat ca el, ar trebui să aibă o femeie capabilă lângă el. Vârsta îi demonstrează că la 28 de ani, este numai bun pentru a deveni tată.
Dar pentru el, chestiile astea erau deja niște aberații. De ce să stea legat de o femeie, când poate să se distreze cu... fetițe.
Pe când ea, este minoră. Prioritatea ei era să intre la acea facultate. Dar, treptat-treptat, dorința și entuziasmul său, se pierdea. De ce, mai exact? Domnul Malik îi dăduse dracu' tot viitorul. Iar oricât de mult și-ar dori să poată să își astâmpere sentimentele față de bărbatul cu ochi căprui, nu putea, căci deja și le-a lăsat în plata Domnului.
Se uita la trăsăturile bine definite ale lui Zayn, în timp ce el îi spunea despre țesuturi, noua lecție. Gândul i se spulberase, atunci când mâna crestatului i-a coperit talia.
Ea doar a tresărit și s-a uitat derutată la el.
- La ce te gândești?
- La..., se bâlbâise ea. Nu știa ce să îi spună. Acesta doar a săltat o sprânceană stufoasă și a așteptat ca Sara să-și ducă până la capăt fraza.
- Daddy, e prea mult la țesuturi!, se plânse ea. Dar de fapt, ce voia ea să îi spună era altceva.
- Ai dreptate, baby doll!
-------------
Vă mulțumesc că citiți cartea asta. Mă bucur enorm că vă place. Esențial, nu am crezut că voi avea atât de multe persoane cărora să le placă.
Vă iub mult!! :*:*:*
Apropo, ce părere aveţi despre What a feeling?
CITEȘTI
Body On Me ( Z.M. daddy kink )
Storie brevi- Pregătește-te, iubito! Așa vor fi toate orele de meditații. !!! Zayn Malik au !!! © 2016 (29. Ianuarie) - 2017 (3. Februarie)