A adormit cu gândul la mentorul său, și s-a trezit la fel.
Și-a făcut rutina de dimineață, iar după ce o pereche lejeră de colanți, însoțiți de un top subțire, îi acoperise în proporție de 80% corpul, se decise să coboare. O zărise imediat pe mama ei ce tocmai punea într-o farfurie de porțelan, albă, câteva clătite deliciose.
- Neața, mamă!, o salutase fata, luând imediat un loc la imensa masă din lemn.
- Neața, scumpo!, îi zâmbise doamna Middlesex.
Domnul Middlesex apăruse și el de îndată în bucătărie. După ce îi dă un pupic mic ficei sale în creștetul capului, o sărută scurt pe mama Sarei, apoi se puse la rândul său la masă, lângă viitorul medic.
- Sara, cum este domnul Malik?, sparse mama ei tăcerea.
- Este un om de treabă., răspunse ea oarecum jenată.
Când se uita în ochii mamei sale, sau ai tatălui său, rușinea îi acăpara privirea. De ar știi ai săi ce Sarei îi trecea prin minte despre noul subiect de discutat, probabil acum ar fi pe străzi.
- La ce oră ați stabilit că vă vedeți?, a continuat Rebeca Middlesex să o interogheze pe unicul său copil.
- În cursul săptămânii, la ora 4:00pm., răspunse ea, luând o înghițitură din deliciosul mic dejun.
- Ați început să învățați?, de această dată, vocea joasă și răgușită a domnului, răsuna în bucătărie.
- Da., murmurase ea. Apoi un entuziasm o acaparase. Își aminti cele spuse de Zayn. Așa că se ridicase subtil de la masă, luându-și farfuria cu clătite în mâna.
- Mamă, tată, îmi face plăcere să vorbesc cu voi, dar trebuie să învăț. Nu vreau să îl supăr pe Mr. Malik.
Zayn îi promise că dacă va învăța ce el i-a predat, atunci prințesa va primi recompensă. Și chiar avea nevoie de așa ceva. Îi adora atingerile, se simțea împlinită și totodată vie.
Așa că zis și făcut. Însoțită de farfuria de clătite plecase la ea în cameră și s-a urcat în mijlocul patului. Și-a luat caietul de meditații și a început să învețe intens.
La scurt timp după ce ușa de la intrare se auzise deschizându-se, apoi închizându-se, Sara rasuflase ușurată. O dată ce părinții erau plecați, Zayn putea să vină în voie, căci nimic și nimic nu o putea deranja, cât profesorul ei îi dădea recompensa bine-meritată.
--------------
Finally, mi-a venit și mie inspirația după care am tânjit atâta. Sau poate doar că sunt cu moralul la pământ...
Vă pup și vă iubesc! :*:*:*
CITEȘTI
Body On Me ( Z.M. daddy kink )
Kısa Hikaye- Pregătește-te, iubito! Așa vor fi toate orele de meditații. !!! Zayn Malik au !!! © 2016 (29. Ianuarie) - 2017 (3. Februarie)