[10] *

8.9K 325 6
                                    

Vocea lui era singurul sunet ce se auzea în încăpere.

Colanții negrii, care se mulau pe corpul pronunțat al Sarei, sunt trași încet-încet după ea, de către bărbatul mai în vârstă decât ea, rămânând în lenjerie intimă.

Aruncându-i într-un colț al camerei, Mr. Malik începuse să îi sărute glezna, urcând de-a lungul piciorului drept. A ținut-o în mici și fierbinți sărutări ce îi făcea pielea de găină și în același timp trupul să se încordeze.

Ajunse cu buzele la coapsa ei și a început să îi împrăștie săruturi care mai de care sălbatice și umede. Dinții lui i-au apucat banda indispensabililor, și i-au tras de pe clitorisul ei firbinte și umed. Alunecând pe parchet, capul bărbatului se întoarse la feminitatea ei.

- Spune-i lui daddy, ce ai învățat din ce ți-a predat., șoptise el.

Gura lui se apropria lent de zona ei interzisă pentru orice altcineva ce are plăceri la ea, înafară de el. Respirația lui se lovea puternic de clitorisul ei și îi făcea corpul să se îndoaie.

Vocea ei era acum sunetul ce se auzea în întreaga cameră. Turuia ce știa, printre gemete.

Zayn începuse de îndată ce auzise că primele ei cuvinte erau unele corecte, să îi plaseze săruturi pe feminitatea ei.

- Fată bună... diviziunea celulară!
Răspunzându-i corect, Zayn și-a pus în acțiune limba în clitorisul ei unde imediat l-a lins la auzul cuvintelor ei corecte. Cuprinzându-l cu ajutorul buzelor moi, făcând mișcări ce o făcea să geamă atât de tare, încât și doamna Pattison o putea auzi.

- La naiba, daddy!, a gemut ea, făcând o paranteză de la lecție.

A răs și a continuat să își răsplătească fata lui dornică.

Limba i-a atacat zona intimă, iar presiunea din interiorul ei devea treptat și mai ridicată. Sara i-a apucat părul castaniu și l-a cufundat și mai mult între picioarele ei. Gest ce îi dăduse de înțeles lui Zayn că se va prăbuși într-un orgasm.

Mișcările deveneau mai ample, și totodată mai repezi decât ca înainte.

I-a simțit apoi limba cum îi curăța locul murdar.

- Fetele bune primesc întotdeauna recompense., spuse el, iar corpul lui s-a dat ceva mai în spate.

- Hmm... iubito! Ce dulce ești!, și-a lins buzele apoi cu ele i-a caparat din nou gura Sarei, într-un sărut în care își reluase războiul de mai devreme.

-----------------

Hmmm...câte citiri și voturi avem p'aci... Îi place Danielei.

Vă mulţumesc enorm, frumoşilor. Vă iubeşte mama cartof mult.:*:*:*

Și poate sunteți drăguți și aruncați o geană rimelată la cartea What A Feeling.

Body On Me ( Z.M. daddy kink )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum