Part 1

4.8K 300 29
                                    

Σήμερα είναι η πρώτη μου μέρα στην νέα μου δουλειά.Πρέπει να είμαι πολύ συγκεντρωμένη,ώστε να με κρατήσουν και ίσως μια μέρα να πάρω μια μεγαλύτερη θέση!Μπορεί να γίνω η καλύτερη προϊστάμενη του διευθυντή ή ακόμα και διευθύντρια!Μα τι λες Kate;Θεέ μου,αυτή η δουλειά θα με κάνει τρελή!


Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου και πηγαίνω στο μπάνιο.Πλένω το πρόσωπο μου,καθώς και τα δόντια μου και κοιτάζομαι στο καθρέφτη.Είμαι χάλια με τα ανακατεμένα μου μαλλιά να πέφτουν μπροστά από το πρόσωπο μου και τα μάτια μου να είναι κόκκινα,αφού χθες κοιμήθηκα πολύ αργά πάνω από το λάπτοπ μου μελετώντας τα σχεδιαγράμματα που έκανα για την σημερινή μέρα.Πηγαίνω μπροστά από την άσπρη μου ντουλάπα και βγάζω την κρεμάστρα στην οποία είναι το άσπρο μου φόρεμα.Το φοράω και περνάω το ασημένιο μου κολιέ γύρω από τον λαιμό μου.Παίρνω την μασιά στα χέρια μου και κάνω μπούκλες τα μαλλιά μου.Βάφομαι απαλά,όμως τονίζω τις βλεφαρίδες μου και τα χείλη μου με ένα κόκκινο κραγιόν.Κατεβαίνω κάτω και παίρνω μια μπάρα δημητριακών για να φάω.Βάζω στον ώμο μου την τσάντα μου και αφού φοράω τις μαύρες μου χαμηλές γόβες,βγαίνω από το σπίτι.Ανοίγω με το κομπιουτεράκι το γκαράζ και μπαίνω στην άσπρη μου Mercedes.Βάζω μπρος το αυτοκίνητο και ανοίγω το ραδιόφωνο.



~~~~~

Μόλις έφτασα έξω από την εταιρία.Βγαίνω από το αμάξι και το κλειδώνω.Μπαίνω μέσα στην εταιρία και πηγαίνω στην υποδοχή.Ένας κύριος με μαύρο κουστούμι ειδοποιεί τον διευθυντή και μετά από λίγο μου κάνει νόημα να πάω στον τρίτο όροφο.Χαμογελάω και μπαίνω στο ασανσέρ.


"Καινούρια,σωστά;"ακούω μια φωνή.
"Ναι.Εσείς;"ρωτάω διστακτικά.
"Α,όχι!Εγώ είμαι χρόνια εδώ"λέει μια γυναίκα γύρω στα 3ο.
"Εμ,Kate Smith"λέω χαμογελώντας και δίνω το χέρι μου"
"Jane Grande"λέει ανταποδίδοντας την χειρονομία μου.
"Λοιπόν,πρέπει να φύγω!Ο διευθυντής με περιμένει.Ίσως να τα πούμε μια άλλη φορά."λέω και βγαίνω από το ασανσέρ.
"32"λέει ενώ στέκεται από πίσω μου.
"Ορίστε;"λέω γυρίζοντας.
"Το γραφείο μου.Όποτε θέλεις πέρνα."μου χαμογελάει και γνέφω.


Περπατάω στο διάδρομο του ορόφου και βλέπω μια πόρτα με μια πινακίδα που γράφει "Boss Office".Χτυπάω την πόρτα και μετά από λίγο ακούω κάποιον να λέει"Μπείτε".Παίρνω μια βαθιά ανάσα και αφού ανοίξω την πόρτα,μπαίνω μέσα.Βλέπω έναν νεαρό άνδρα,γύρω στα 2ο,όπως μου είχαν πει,να κάθεται στην καρέκλα πίσω από το μεγάλο ξύλινο γραφείο και να κρατάει ένα στυλό στο χέρι του.


"Εμ.."βήχω απαλά ώστε να με ακούσει.
"Κάθισε"λέει.
"Είμαι η Kate Smith.Η καινούρια σας γραμματέας."
"Ναι,το γνωρίζω!Λοιπόν,δείξε μου το βιογραφικό σου."λέει ξερά.
"Ορίστε."λέω δίνοντας του έναν φάκελο που περιέχει το βιογραφικό μου καθώς και όλα τα χαρτιά των σπουδών μου.
"Μμμ..ωραία!Πότε θέλεις να αρχίσεις;"με ρωτάει αφού διαβάζει τα χαρτιά που κρατάει στα χέρια του.
"Το συντομότερο δυνατόν.Και σήμερα,δεν έχω πρόβλημα!"λέω πρόθυμα.
"Ωραία!Σου έδειξαν το γραφεί σου;"λέει χαρούμενα.Είναι πολύ περίεργος.Από τη μια ούτε που με κοιτάει και από την άλλη συμπεριφέρεται λες και με ξέρει χρόνια.
"Όχι,δεν μου το έδειξαν!Δηλαδή,θα έχω δικό μου γραφείο;"ρωτάω έκπληκτη.
"Ναι,θα είσαι το δεξί μου χέρι!Η προσωπική μου γραμματέας.Εσύ θα κανονίζεις τα ραντεβού μου και όλες τις δουλειές που έχουν σχέση με εμένα."λέει καθώς περπατάμε στο διάδρομο προς το γραφείο μου.


Μετά από λίγο φτάνουμε έξω από ένα γραφείο,το δικό μου γραφείο!Ανοίγει την πόρτα και μου κάνει νόημα για να μπω.Μπαίνουμε μέσα και κοιτάζω γύρω μου.Είναι ένα αρκετά μεγάλο γραφείο,διακοσμημένο μοντέρνα και πολύ ωραία.Τον κοιτάω και χαμογελάω.


"Ναι,το ξέρω ότι δεν είναι τόσο ωραία,αλλά μπορείς να το διακοσμήσεις όπως εσύ θέλεις!"
"Όχι,είναι τέλειο!"χαμογελάω.
"Χαίρομαι.Αυτό είναι λοιπόν το γραφείο σου!Καλή σου μέρα και καλή αρχή στη νέα σου δουλειά!"λέει και πριν προλάβω να τον ευχαριστήσω,έχει ήδη εξαφανιστεί.



My Boss is my crush(H.S. Greek)Where stories live. Discover now