Harry's POV
Είναι ξημερώματα. Η Kate κοιμάται και εγώ πηγαίνω στο δωμάτιο της Darcy. Την παίρνω αγκαλιά χωρίς να την ξυπνήσω και παίρνω μαζί , τη τσάντα της που ετοίμασα χθες το βράδυ κρυφά,όπου έχει μέσα κάποια ρουχαλάκια και παιχνίδια της. Παρνω και μια άλλη βαλίτσα,όπου έχω τα δικά μου πράγματα και πηγαίνω στο δωμάτιο μας. Βλέπω την Kate που κοιμάται τόσο αγγελικά,τόσο όμορφα. Μετά κοιτάζω την κόρη μας. Πόσο μοιάζουνε... σαν δύο σταγόνες νερό. Καλύτερα όμως να πηγαίνω,γιατί αν ξυπνήσει η Kate,όλα θα χαλάσουν. Όλες οι εκπλήξεις θα καταστραφούν. Μπαίνω μέσα στο αυτοκίνητο και βάζω την Darcy πίσω στο καθισματάκι της. Η γλυκιά μου,κοιμάται τόσο ανέμελα. Μετά από λίγο φτάνω έξω από το σπίτι της μαμάς της Kate. Χτυπάω την πόρτα,στην αρχή σιγά. Μετά λίγο πιο δυνατά και τελικά ανοίγει.
"Harry;"λέει τρομαγμένη η μητέρα της.
"Κυρία Jessie,ήρθα να αφήσω την Darcy. Έχω μεγάλα σχέδια για την υπόλοιπη μέρα και η Kate όπου να'ναι θα ξυπνήσει,οπότε είπα να έρθω λίγο πιο νωρίς. "Απαντάω.
"Οο, Ναι. Φυσικά."λέει και παίρνει από την αγκαλιά μου την μικρή που κοιμάται.
"Σας ευχαριστώ πολύ. Θα μιλήσουμε αργότερα. Πρέπει να πηγαίνω. Γεια σας."λέω βιαστικά και αφού φιλάω την Darcy,κλείνω την πόρτα.Μπαίνω στο αυτοκίνητο μου και αρχίζω να οδηγαω. Harry ετοιμάσου. Λέω στον εαυτό μου.
Kate's POV
Είναι πρωί. Μόλις ξύπνησα και ο Harry δεν είναι δίπλα μου. Σηκώνομαι και φοράω τις μαύρες μου παντόφλες. Πηγαίνω στο δωμάτιο της μικρής,αλλά λείπει και αυτή. Θεέ μου,που την πήγε ο Harry πρωί πρωί; Πηγαίνω στο μπάνιο και ανοίγω την πόρτα. Πλένω το πρόσωπο μου και τα δόντια μου. Μπαίνω στο ντουζ και κάνω ένα γρήγορο μπάνιο. Πρέπει να βιαστώ, για να πάρω τηλέφωνο τον Harry. Θέλω να μάθω που στο καλό είναι. Πηγαίνω στην κρεβατοκάμαρα μας και ανοίγω την ντουλάπα. Βγάζω από μέσα ένα μαύρο τζιν και μια κόκκινη μπλούζα. Ντύνομαι και πηγαίνω στην κουζίνα. Βγάζω ένα μπολ και τα δημητριακά. Ανοίγω το ψυγείο για να βγάλω το γάλα και ένα μικρό ροζ σημείωμα είναι εκεί μέσα. Το παίρνω στα χέρια μου,με σκοπό να το διαβάσω.
Μωρό μου,Καλημέρα. Μην ανησυχείς, δεν πάθαμε κάτι. Η Darcy είναι στη μητέρα σου. Μην τολμήσεις να πας να την πάρεις. Πήγαινε στο δωμάτιο της μικρής και άνοιξε την ντουλάπα της. Σε αγαπώ.
Harry xxx
Μένω με το στόμα ανοιχτό να κοιτάζω το σημείωμα. Τι παιχνιδάκια είναι αυτά Hazza;Τελικά πηγαίνω στο δωμάτιο της Darcy και ανοίγω το φύλλο της ντουλάπας της.Μέσα βλέπω μια φωτογραφία με εμένα,τον Harry και τη μικρή μας,ενώ όταν το γυρίζω,υπάρχει πάλι ένα σημείωμα.Το διαβάζω.
YOU ARE READING
My Boss is my crush(H.S. Greek)
FanfictionΑυτή γραμματέας και αυτός το αφεντικό μιας ολόκληρης εταιρίας. Αυτή 19 και αυτός 20.Αυτή ονομάζεται Kate Smith και αυτός Harry Styles. Αυτή ερωτευμένη και αυτός...δεν ξέρει τι θέλει! Μια ιστορία αγάπης με πρωταγωνιστές την Lily Collins και τον Harry...