Είμαστε στο σπίτι του Louis Και το δικό μου στην Γερμανία. Μένει και ο Harry εδώ μαζί μας, αφού πλέον τα έχουμε ξαναβρεί.Μένουμε σαν οικογένεια και φίλοι. Ο Louis αγαπάει πολύ το μωράκι μας,σαν ένας σωστός θείος. Με τον Harry θα μετακομίσουμε ξανά στην Αγγλία μόλις η μικρή γίνει 2 μηνών. Ο ίδιος του,μου είπε πως έχει κανονίσει τηλεφωνικώς που θα μένουμε. Η αλήθεια είναι πως ανησυχώ λιγάκι,αλλά τον εμπιστεύομαι.
"Που είναι η μπέμπα μου;"λέει ο Harry καθώς εγώ την ντύνω και αυτή είναι ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου.
"Εδώ είναι μωρέ, ετοιμάζεται για βολτίτσα."λέω και της χαϊδεύω το χεράκι.
"Η μαμάκα της ετοιμάζεται για το βράδυ;"λέει με πονηρό χαμόγελο ο Harry Και με κοιτάει.
"Harry... το παιδί.."λέω και του κάνω νόημα.
"Μωρό μου,το παιδί θα κοιμάται."λέει και μου δίνει ένα φιλί στο στόμα.
"Θα είναι όμως στο ίδιο δωμάτιο.Όταν πάμε στην Αγγλία και η μικρή θα έχει το δικό της δωμάτιο,θα κάνουμε ότι θέλεις."
"Δεν θα κρατηθώ μέχρι τότε.."λέει και με φιλάει στο λαιμό.Εκείνη την ώρα η πόρτα ανοίγει και εγώ αμέσως πετάγομαι. Ο Louis Μας κοιτάζει και αρχίζει να γελάει,ενώ ο Harry σηκώνεται από δίπλα μου και εγώ συνεχίζω να παίζω με την μικρή μου.
"Σας βλέπω τρελαμένους. Αν θέλετε,κρατάω την μικρή για λίγο μέχρι να κάνετε τη δουλειά σας."λέει γελώντας.
"Ναι,θα μας κάνεις αυτήν τη χάρη;"λέει αμέσως ο Harry.
"Όχι Louis μου,σε ευχαριστούμε."λέω και βήχω ενώ κοιτώ τον Harry.
"Οκ,εγώ να βοηθήσω τη κατάσταση ήθελα."λέει και σηκώνει τα χέρια του αμυντικά.
"Άσε μας ρε."λέω και τον σπρώχνω απαλά.
"Το φιλαράκι σου δεν κρατιέται. Όχι εγώ."συνεχίζω.
"Λοιπόν,πάμε;"Λέει ο Harry.
"Επιχείρηση:αλλαγή θέματος."λέει ο Louis και αρχίζουμε να γελάμε.-----
Περπατάμε στο δρόμο μπροστά από το πάρκο και ο Harry είναι πιο μπροστά με την μικρή στο καρότσι. Εγώ με τον Louis είμαστε λίγο πιο πίσω και συζητάμε.
"Κλασικός χαζομπαμπάς."λέει ο Louis δείχνοντας τον Harry.
"Επ,το άκουσα αυτό φίλε."λέει και γυρίζει την πλάτη του για να μας δει.
"Γι'αυτό το είπα mate."
"Θα κρατάς εσύ την μικρή για λίγο;"του λέει.
"Ναι,φυσικά. Πάνε εσύ με την Kate."λέει ο Louis Και παίρνει το καρότσι.Ο Harry τυλίγει το χέρι του γύρω από τη μέση και μου δίνει ένα απαλό, αλλά ταυτόχρονα γλυκό φιλί στο στόμα. Κοιταζόμαστε στα μάτια και μετά κοιτάμε την μικρή μας που κοιμάται ανέμελη μέσα στο καροτσάκι της και είναι σκεπασμένη με μια λεπτή ροζ κουβερτούλα.
YOU ARE READING
My Boss is my crush(H.S. Greek)
FanfictionΑυτή γραμματέας και αυτός το αφεντικό μιας ολόκληρης εταιρίας. Αυτή 19 και αυτός 20.Αυτή ονομάζεται Kate Smith και αυτός Harry Styles. Αυτή ερωτευμένη και αυτός...δεν ξέρει τι θέλει! Μια ιστορία αγάπης με πρωταγωνιστές την Lily Collins και τον Harry...